کد خبر: ۲۰۵۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
هافبک اسپانيايي بارسلونا مي‌گويد مورينيو و بقيه که از بارسلونا انتقاد مي‌کنند بايد براي چند روز دهانشان را ببندند.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي روز گذشته (سه شنبه) درباره بازي بارسلونا و منچسترسيتي گفته بود که منچسترسيتي کار آساني پيش‌رو دارد، زيرا با ضعيف‌ترين بارسلوناي چند سال اخير روبرو مي‌شود.

سسک فابرگاس، هافبک آبي اناري‌ها به انتقاد شديد از ژوزه مورينيو پرداخت و اعلام کرد که او بايد دهانش را ببندد.

فابرگاس در گفت‌وگو با شبکه "ITV" گفت: ما اکنون در صدر جدول ليگ هستيم و امشب نيز توانستيم نتيجه‌ خوبي برابر منچسترسيتي خانه اين تيم کسب کنيم و همچنين توانسته‌ايم به فينال جام حذفي اسپانيا صعود کنيم. ديگر چيز ديگري نيست که در آن موفق نبوده باشيم. اين در حالي است که فشار زيادي روي ماست و اين باعث مي‌شود هر بازيکني که در تيم بازي مي‌کند، احساس ويژه‌اي داشته باشد. شايد براي اين که بايد چيزي را به بقيه ثابت مي‌کرديم امشب بايد مي‌برديم، اما تيم ما پيروزي‌هاي زياد و ارزشمندي را در طول اين فصل به دست آورده است. همه مي‌گويند که بارسلونا، آن بارسلوناي هميشگي نيست. ژوزه مورينيو نيز طبق معمول پر حرفي کرده و به انتقاد از تيم ما پرداخته که البته از او بعيد نيست. حالا مورينيو و بقيه بايد دهانشان را براي چند روز ببندند.

هافبک اسپانيايي درباره بازي برگشت برابر منچسترسيتي، گفت: ما به اين تيم احترام مي‌گذاريم و مي‌دانيم که پيروزي دو بر صفر به منزله صعود به مرحله بعد نيست. هنوز کار ما براي صعود به مرحله يک چهارم نهايي نشده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها