کد خبر: ۲۰۵۹۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال پيش از ديدار با بايرن مونيخ تاکيد کرد در چنين ديداري، هر دقيقه از بازي اهميت بسياري دارد.

ديدار تيم‌هاي آرسنال و بايرن مونيخ از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار خواهد شد.

آرسن ونگر پيش از اين ديدار در گفت‌وگويي اعلام کرده تيمش در حال حاضر نسبت به 12 ماه پيش براي شکست بايرن مونيخ آماده‌تر است. اين ديدار در حالي انجام مي‌شود که توپچي‌ها در جام حذفي انگليس مقابل تيم دسته دومي بلکبرن روورز شکست خورده و حذف شده‌اند.

ونگر در مورد رويارويي با بايرن مونيخ گفت:‌ اطمينان دارم از سال گذشته قدرت ذهني بيشتري داريم. البته بايد بگويم ما در جام حذفي به بلکبرن باختيم که يک نااميدي بزرگ در تيم ما به وجود آورد. ما هفته گذشته موفق به شکست دادن تيم خوبي مانند ليورپول شده‌ايم و اکنون براي شکست بايرن مونيخ نيز آماده‌ايم. از زماني که فصل آغاز شده است تلاش کرديم خودمان را به آمادگي کامل برسانيم. مي‌دانيم که مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم اما اين موضوع به کيفيت نمايشي بستگي دارد که در زمين ارائه مي‌کنيم.

آرسنال در فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا در آليانس آره‌نا مونيخ موفق به پيروزي دو بر صفر مقابل بايرن شد اما در خانه سه بر يک شکست خورد تا حذف شود. آنها پس از آن در 10 ديدار ليگ به پيروزي رسيدند تا جايگاه چهارم را در پايان فصل از آن خود کنند.

ونگر در ادامه عنوان کرد: پيروزي در خانه بايرن مونيخ در فصل گذشته اين باور را به ما داد که مي‌توانيم فصل گذشته را خيلي خوب به پايان برسانيم. در اين فصل و از ابتدا عملکردمان عالي بوده و در موقعيت خوبي هم قرار داريم. اين به خودمان بستگي دارد که چطور در هر ديدار به ميدان برويم. بايد با روحيه بالا و تمرکزي که روي بازي داريم بتوانيم همانند نمايشي که مقابل ليورپول داشتيم بايرن را هم شکست دهيم. مهم اين است که در خانه گل نخوريم. در ديدارهاي اين‌چنيني هر دقيقه از بازي اهميت زيادي دارد. بايد از دقيقه نخست خوب بازي کنيم و قدرتمند ظاهر شويم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها