کد خبر: ۲۰۵۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ميلان معتقد است که در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان تيم کاملا متفاوتي را شاهد هستند.

کلارنس سيدورف تأکيد کرد که اتلتيکو مادريد مدعي صعود به دور بعدي ليگ قهرمانان اروپا است. سرمربي هلندي به تمجيد از ديگو سيمئونه در اتلتيکو مادريد پرداخت.

وي اظهار داشت: تيم کم‌کم در حال بهتر شدن است و از عملکردمان براي آماده‌شدن براي اين مسابقه در اين هفته راضي هستم. در وضعيت خوبي هستيم اما ليگ قهرمانان اروپا در سال 2007 نشان مي‌دهد که اين مسابقات چه معنايي براي ما دارد. اگر متحد باشيم؛ مي‌توانيم کارهاي بيشتري انجام دهيم.

سيدورف ادامه داد: بدون در نظر گرفتن ديدار مقابل آلمريا، تنها تيمي که اخيرا توانسته آنها را شکست دهد، رئال مادريد است. آنها چند سال است که عالي کار مي‌کنند و تيم قدرتمندي هستند که دقيقا مي‌دانند به دنبال چه هستند.

سرمربي ميلان خاطرنشان کرد: کاکا در حال حاضر در بهترين شرايطش نيست. در حال بررسي شرايط وي هستيم. اميدواريم که او به تيم برگردد ولي در حاضر گزينه‌هاي ديگر در ذهن داريم. ممکن است در صورتي که کاکا بازي نکند، از بالوتلي و پيزي استفاده کنيم.

وي اضافه کرد: اين بازي با ساير مسابقات تفاوت دارد. ما مي‌خواهيم با بودن در شرايط ايده‌آل با قدرت و انگيزه به دور بعد صعود کنيم. اتلتيکو مدعي است اما ليگ قهرمانان مثل ساير مسابقات نيست. نمونه‌هاي زيادي وجود دارد که تيم‌ها روي کاغذ بازنده بودند اما نتايج فوق‌العاده‌اي کسب کرده‌اند. کار سختي است اما به توانايي‌هايمان باور دارم. مطمئنم که مسابقه فوق‌العاده‌اي را شاهد خواهيم بود.

سيدورف گفت: تأثير بازي در اروپا بر روي ميلان فوق‌العاده است. ميلان کاملا متفاوتي را شاهد هستيد. اين مسابقات در سطح جهاني اهميت فراواني دارد. از اينکه نماينده ايتاليا هستيم به خود مي‌باليم. فقط مي‌توانم از سيمئونه تمجيد کنم زيرا کارش را خوب انجام مي‌دهد. برايش بهترين‌ها را آرزومندم البته به جز در بازي مقابل تيم ما.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها