کد خبر: ۲۰۵۸۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه استقلال این نکته را با خود جمشیدیان در میان گذاشته‌اند و به او گفته اند که باید برای فصل آینده به فکر تیم دیگری باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه قانون، مدت‌هاست که از احمد جمشیدیان هافبک همیشه مصدوم آبی‌ها خبری نیست و ظاهرا این هافبک همیشه غایب به انتهای کار خود در این فصل رسیده و به زودی از استقلال جدا خواهد شد.

 

به نظر مي‌رسد احمد جمشیدیان که پیش از پیوستن خود به استقلال شایعات زیادی در خصوص او به گوش ‌رسید، ظاهرا اولین بازیکنی است که باید استقلال را ترک کند.

 

آبی‌ها که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به دنبال بازیکنان کمکی هستند، برای خالی کردن لیست خود و جذب هر چه بیشتر بازیکن کمکی، قصد دارند بازیکنان ناکارآمد خود را جواب کنند که در صدر لیست خروجی‌ها احمد جمشیدیان قرار دارد که نزدیک به یک فصل است مصدوم است و این مصدومیت قرار نیست بهبود پیدا کند!

 

از همین رو مسئولان باشگاه استقلال این نکته را با خود جمشیدیان در میان گذاشته‌اند و به او گفته اند که باید برای فصل آینده به فکر تیم دیگری باشد.

 

چرا که حتی درصورت عدم خروج از لیست در این مقطع از فصل برای جذب بیشتار بازیکنان کمکی، اولین نفر لیست مازاد آبی‌ها برای فصل آینده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها