کد خبر: ۲۰۵۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سيدمهدي رحمتي همچنان اميدوار است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، سيدمهدي رحمتي همچنان اميدوار است. اميدوار به حضور در جام‌جهاني. مشخص نيست که آيا کي‌روش دعوتش مي‌کند يا نه. سرمربي تيم‌ملي حتي زماني که او را بهترين دروازه‌بان ايران خواند هم حاضر نشد به صراحت درباره دعوت او به اردو سخن بگويد. اين شده که گمانه‌زني‌ها افزايش يافته. همه مي‌خواهند بدانند که آيا «سيد» مسافر برزيل خواهد شد يا نه.

کي‌روش ليست جديد تيم‌ملي را اسفندماه اعلام مي‌کند براي مسابقه با کويت. مسابقه‌اي که در کرج برگزار مي‌شود و خيلي‌ها مي‌خواهند بدانند آيا رحمتي هم در ليست هست يا نه. استقلالي‌ها اگر از سوي کي‌روش دعوت شوند ۴۸ ساعت قبل از بازي به اردو مي‌پيوندند.

اما اگر رحمتي در اين ليست هم حضور نداشته باشد اميدش نوميد نمي‌شود. او حتي اگر در اردوي آفريقاي جنوبي نيز حضور پيدا نکند باز هم باکي نيست اما اگر خود را مسافر اردوي اتريش نبيند آنگاه همه درها به روي او بسته خواهد شد...



رحمتي: آدمي به اميد زنده است

سيد در اردوي کيش مصدوم شد و خيلي تأکيد داشت که به همه بگويد مصدوميتش جدي نيست. رحمتي نمي‌خواهد در روزهاي سرنوشت‌ساز جام جهاني مصدوم شود يا مصدوم به نظر آيد. او حتي خود را براي مسابقه فردا جلوي ملوان آماده مي‌کند تا به کادرفني تيم‌ملي اين پيام را بدهد که روي فرم است. با اين همه خود او هم نمي‌داند سرنوشتش چه خواهد بود. شخصيت خاص کي‌روش و نفوذناپذيري‌اش سبب شده که بازگشت او به تيم‌ملي در حد يک معما باقي بماند. معمايي که را‌ه‌حلش را فقط خود او بلد است.

به همين خاطر است که رحمتي در تازه‌ترين واکنش خود به اين مسئله که آيا اميد دارد کي‌روش دعوتش کند، پاسخ مي‌دهد: «آدمي به اميد زنده است. نمي‌دانم چه اتفاقي قرار است رخ بدهد.» او درباره وضعيت خودش هم مي‌گويد: «خونمردگي شديدي روي دستم ايجاد شده اما نشکسته. خدا را شکر قضيه جدي نيست و مي‌توانم بازي کنم.»



رقبا رصد مي‌کنند

رقيبان رحمتي ششدانگ حواس‌شان را جمع کرده‌اند و هرگونه خبري را درباره او رصد مي‌کنند. رحمان احمدي که درخشش خوبي در سپاهان داشته به نيکي مي‌داند که اگر رحمتي دعوت شود آنگاه او ديگر دروازه‌بان اول تيم‌ملي نخواهد بود. سوشا مکاني، عليرضا حقيقي و حامد لک هم درگير قضيه‌اند. دنيل داوري قطعا در ليست کي‌روش قرار دارد و با حضور رحمان احمدي، فقط يک جاي خالي مي‌ماند. اگر رحمتي از ليست مغضوبين خارج شود آنگاه جايي براي سوشا، لک و حقيقي نخواهد ماند. پس اين سه نفر هم چندان مايل نيستند که اتفاق خاصي رخ دهد و شانس خود را براي حضور در بزرگ‌ترين تورنمنت فوتبالي دنيا از دست بدهند. اگر به مصاحبه‌هاي اخير برخي از اين دروازه‌بان‌ها طي روزهاي اخير دقيق شويد متوجه نگراني آنها خواهيد شد.



قلعه‌نوعي تلاش مي‌کند

گفته مي‌شود در جلسه قلعه‌نوعي و کي‌روش روي رحمتي بحث شده. قلعه‌نوعي چيزهايي مي‌داند که آنها را به گوش رحمتي رسانده است. دست‌کم شانس دعوت از رحمتي براي حضور در اردوي تيم‌ملي نسبت به ۲ ماه قبل افزايش يافته است. رحمتي که حاضر نشده بود ندامتنامه بازگشت به تيم‌ملي را امضا کند به توصيه قلعه‌نوعي عليه کي‌روش مصاحبه‌اي نکرد حتي وقتي ژنرال باکارلوس وارد جنگ شد، رحمتي سکوت کرد.

گفته مي‌شود قلعه‌نوعي دارد تلاش‌هايش را براي بازگشت سيد به تيم‌ملي مي‌کند و به کي‌روش گفته که اين نکته را در نظر داشته باشد که اين آخرين جام‌جهاني رحمتي است. جالب اينکه حتي ژنرال هم متوجه نشده که کي‌روش دقيقا چه برنامه‌اي براي رحمتي دارد...

جالب‌تر اينکه کي‌روش متوجه رازي در خصوص عدم امضاي ندامتنامه شده، رازي که دل سرمربي تيم‌ملي را نرم کرده است.



مثل عابدزاده

ماجراي رحمتي به نوعي شبيه ماجراي عابدزاده در دوران جلال طالبي است. طالبي، عابدزاده را دعوت نمي‌کرد اما فشار رسانه‌اي وحشتناکي را متحمل شد. جالب اينکه طالبي زير بار دعوت از عابدزاده نرفت. حالا اما رسانه‌ها بيشتر طرف کي‌روش هستند و تلاش او را براي مبارزه با بازيکن سالاري تأييد مي‌کنند. کمتر کسي است که در ماجراي رحمتي و کي روش حق را به رحمتي بدهد اما اين نکته را نيز متذکر مي‌شوند که حق سيد است در جام‌جهاني بازي کند. آنها در واقع از کي‌روش مي‌خواهند رحمتي را مورد عفو قرار دهد.

رحمتي ۳۲ ساله تا جام‌جهاني آينده ۳۶ ساله خواهد شد و معلوم نيست تا آن موقع همچنان نفر اول دروازه ايران باقي بماند. او اميدوارانه به ليستي نگاه مي‌کند که کي‌روش آن را به مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌دهد.



Shoot

راز امضا نکردن ندامتنامه‌اي را که قرار بود رحمتي و عقيلي با امضاي آن به اردو برگردند فقط چند نفر مي‌دانند. رازي که پشت‌سر آن يک ماجراي جالب وجود دارد و هر کسي با شنيدن آن به خصيصه جالب مردان ايراني مي‌رسد.

به هر حال افشاي اين راز نزد کي‌روش سبب شده تا سرمربي تيم‌ملي نگاه ديگري روي دعوت از رحمتي به تيم‌ملي داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها