کد خبر: ۲۰۵۷۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
عضو کميته اقتصادي و بازاريابي فدراسيون فوتبال از بستن قرارداد جديدي با شرکت آل‌اشپورت و تفاهم‌نامه‌ با يک شرکت تبليغاتي و يک شرکت وابسته به بانک براي اسپانسري تيم ملي خبر داد و گفت: اسپانسر جديد شنبه معرفي مي‌شود.
عباس ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره توافق فدراسيون فوتبال در بحث اسپانسر فدراسيون و تيم ملي اظهار کرد: شکل جديدي از اسپانسرينگ براي فدراسيون و تيم ملي در حال توافق است و کارهاي آن تا حد زيادي پيش رفته و شنبه اسپانسر تيم ملي را معرفي مي‌کنيم.

وي افزود: قرار است در اين روز مراسمي تحت عنوان حمايت همه جانبه از تيم ملي و همبستگي همگاني براي حمايت از اين تيم برگزار شود و اسپانسر جديد را معرفي مي‌کنيم. اين اسپانسرينگ مدل جديدي است که تاکنون براي فدراسيون وجود نداشته است. بدين صورت که کنسرسيوم و همکاري سه جانبه‌اي ميان فدراسيون و دو شرکت ديگر ايجاد مي‌شود. يکي از اين شرکت‌ها وابسته به يکي از بانک‌هاي معتبر و شرکت ديگر يک شرکت تبليغاتي است.

همکاري ما به اين صورت است که تلاش مي‌کنيم تا از تمام ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي تبليغاتي و درآمدزايي در فضاي مجازي و غيرمجازي جامعه استفاده کنيم.

ترابيان به ايسنا گفت: آن شرکت وابسته به بانک کار حضور فعال رسانه‌اي و تبليغاتي را در فضاي مجازي بر عهده دارد و آن شرکت تبليغاتي هم بيشتر در بخش تبليغات فيزيکي و مسائلي از اين دست فعاليت مي‌کند. از تمام درآمدهاي ممکن اپراتورها استفاده مي‌کنيم. با بررسي‌هايي که انجام داديم، درآمدهاي زيادي از فضاي مجازي و غيرمجازي براي فدراسيون فوتبال مغفول مانده که با همکاري اين دو شرکت آنها را احصا مي‌کنيم. بنابراين ديگر آن طور نخواهد بود که فدراسيون بنشيند و منتظر يک دستگاه يا شرکتي بماند که بيايند و اسپانسر تيم ملي و فدراسيون بشوند.

دبير کميته اقتصادي فدراسيون از قرارداد جديدي با شرکت آل‌اشپورت خبر داد و گفت:‌ يک قرارداد با آل‌اشپورت داريم که آنها طبق اين قرارداد تمام البسه تيم ملي بزرگسالان را با درجه کيفي بالا تهيه کرده و در اختيار فدراسيون مي‌گذاشتند اما امروز (سه‌شنبه) قرارداد دومي با آل‌اشپورت امضا کرديم که بر اساس آن اين شرکت وظيفه تهيه و ارائه البسه کليه تيم‌هاي ملي فدراسيون در تمامي رده‌ها را بر عهده گرفته است. تنها اگر ميزان البسه درخواستي ما از يک حدي که قابل توجه هم هست، بيشتر شود، بايد البسه اضافه را خريداري کنيم.

وي در پاسخ به اين‌که پس تاکنون که تيم‌هاي ملي پايه ايران از البسه با برند آل‌اشپورت استفاده مي‌کردند، يعني با آنها قراردادي نداشته‌ايد، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهي از آن لباس‌ها تقريبا از آل‌اشپورت خريداري مي‌شد اما اکنون آنها موظف شدند تا لباس‌هاي با کيفيتي را براي تمام تيم‌هاي ملي ما ارائه کنند.

ترابيان با بيان اين‌که طرح يوزپلنگ روي پيراهن تيم ملي ايران پررنگ‌تر مي‌شود، اظهار کرد: قرار شد آرم يوزپلنگ روي پيراهن تيم ملي چه در لباس اول و چه در لباس دوم 10 درجه پررنگ‌تر و روشن‌تر شود تا روي پيراهن تيم ملي جلوه بيشتري پيدا کند.

وي از شکايت فدراسيون و آل‌اشپورت عليه هر شرکت مجاز يا غيرمجازي که لباس تيم ملي را توليد و عرضه کند، خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه شکل گرفته براي انحصاري بودن موضوع توليد و عرضه لباس تيم ملي به طور رسمي تصميم گرفته شد در صورتي که شرکت يا توليدي ديگري اقدام به توليد و عرضه لباس‌هاي تيم ملي کند، فدراسيون و شرکت آل‌اشپورت از آن توليدي شکايت کند تا حق و حقوق هر دو طرف محفوظ بماند. به هر حال لباسي که براي تيم ملي تهيه شده بايد به فروش برسد. بنابراين قانونا هيچ توليدي حق تهيه و توليد لباس جديد تيم ملي را نداشته و ضمن اينکه کيفيت لباسش اصل نيست، فعاليتش هم غيرقانوني است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها