کد خبر: ۲۰۵۷۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعتراف کرد اطلاعاتي را درباره اتلتيکومادريد در اختيار همتاي هلندي خود در ميلان قرار داده تا به او براي موفقيت در آزمون اروپايي پيش روي‌اش کمک کند.
در آستانه جدال تيم‌هاي ميلان و اتلتيکومادريد در ورزشگاه سن‌سيرو در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، کارلو آنچلوتي اعلام کرد اطلاعاتي را در اختيار کلارنس سيدورف قرار داده که به او براي راحت‌تر شدن کارش جهت شکست دادن نماينده اسپانيا کمک مي‌کند.

به نقل از تسنيم، آنچلوتي، سرمربي پيشين ميلان که اکنون هدايت رئال مادريد را بر عهده دارد در 2 هفته اخير در مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا 2 پيروزي متوالي (5 بر صفر در مجموع 2 بازي رفت و برگشت) را براي کهکشاني‌ها در بازي برابر اتلتيکومادريد به دست آورد و به همين خاطر به خوبي راه و رسم غلبه بر همشهري قرمزوسفيدپوش را مي‌داند. اين همان چيزي بوده است که کارلتو به گفته خودش به کلارنس سيدورف آموزش داده است.

آنچلوتي در گفت‌وگو با نشريه کوريره دلو اسپورت، در خصوص اطلاعاتي که درباره اتلتيکومادريد در اختيار شاگرد قديمي‌اش در روسونري قرار داده است، ‌گفت: او يکي از همکاران و دوستان من است. اينکه او از من راهنمايي و اطلاعاتي درباره اتلتيکومادريد بخواهد اجتناب ناپذير بود. البته خودش مي‌داند که چطور بايد با اين چالش دست و پنجه نرم کند. به نظر من که سيدورف به طور کامل در سمت جديد خود جا افتاده است و ايده‌هاي مربيگري‌اش فوق‌العاده بوده‌اند.

کارلتو افزود: اتلتيکومادريد با وجهه‌اي که سرمربي‌اش براي آن ساخته، بازي مي‌کند. من دوران بازيگري سيمئونه را به خوبي به ياد دارم. او از نظر تاکتيکي بازيکن باهوشي بود و تمام تلاش خود را در زمين بازي انجام مي‌داد. تيم تحت هدايتش هم مانند خود او است، قوي، يکپارچه و با ذهنيت يک جنگنده. ميلان بايد مراقب ضدحملات و ضربات شروع مجدد اتلتيکومادريد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها