کد خبر: ۲۰۵۷۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم اتلتيکو مادريد در آستانه رويارويي با ميلان تاکيد کرد بايد حواس‌شان به سوپر ماريو باشد زيرا او هر لحظه مي‌تواند سرنوشت بازي را عوض کند.
تيم‌هاي ميلان و اتلتيکو مادريد در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23 و 15 دقيقه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فارس، در همين رابطه داويد ويا، ستاره پيشين بارسلونا و کنوني اتلتيکو مادريد به صحبت در مورد ماريو بالوتلي پرداخت و همتاي خود در ميلان را يکي از بهترين‌هاي دنيا دانست.

بالوتلي در ديدار اين هفته روسونري با بولونيا گلي بسيار زيبا وارد دروازه حريف کرد تا سه امتياز حساس اين ديدار را به حساب تيمش واريز کند.

ويا در اين مورد گفت: بالوتلي بازيکني است که مي‌تواند در هر لحظه از ديدار سرنوشت آن را مشخص کند. او يک بازيکن حرفه‌اي و با استعداد است. البته بازيکنان خوب ديگري نيز در ترکيب ميلان هستند. يکي از آنها کاکا است. بايد حواس‌مان به بازيکنان بزرگ آنها باشد.

ويا در ادامه افزود: مي‌خواهيم خوب بازي کنيم تا ديدارمان با حريف جذاب از آب درآيد. بايد به حريف احترام بگذاريم و به خاطر اينکه در شرايط خوبي قرار ندارد آنها را دست‌کم نگيريم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها