کد خبر: ۲۰۵۷۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
آرسن ونگر با تحليل تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد رئال‌ و آتلتيکو مادريد بهترين تيم‌هاي اسپانيايي در اروپا خواهند بود و بارسلونا شانس کمتري نسبت به آنها دارد.

 

رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته بار ديگر آغاز مي‌شود و هيجان يک‌بار ديگر به فوتبال اروپا باز خواهد گذشت.

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال که تيمش بايد فردا شب در اين رقابت‌ها از بايرن‌مونيخ پذيرايي کند، درباره ديدار منچستر‌سيتي و بارسلونا گفت: اگر شما از من مي‌پرسيد که بارسا واقعاً مثل سابق بر اروپا تسلط دارد يا خير جواب من خير خواهد بود اما اگر از من بپرسيد که آيا آنها هنوز هم مي‌توانند قهرمان ليگ قهرمانان شوند خواهم گفت، بله. خيلي مشتاقم که اين بازي را تماشا کنم؛ چرا که عاشق سبک بازي بارسلونا هستم. آنها هنوز هم تيمي هستند که گزينه‌هاي بي‌شماري در حملات دارند اما بايد در خط دفاعي هم منسجم باشند.

ونگر با تمجيد از رئال‌مادريد گفت: قرعه‌ تا حدودي با رئال‌مادريد مهربان بود. شالکه مي‌تواند فوتبال فوق‌العاده‌اي را ارائه کند اما رئال‌ در قالب مدعي وارد ميدان خواهد شد. آنچلوتي راهي براي به تعادل رساندن تيمش پيدا کرده است و آنها در طول 2 ماه گذشته بسيار قدرتمندتر شده‌اند. در ترکيب آنها چندين بازيکن شگفت‌انگيز وجود دارد که به خوبي کار و پيروزي‌هاي متوالي کسب مي‌کنند. وقتي شما توپ را از دست بدهيد و رونالدو يا بيل صاحب توپ شوند، وقت آن مي‌رسد که تعداد نفراتتان در خط دفاعي را بشماريد، چرا که اگر پرتعداد نباشند، آنها به شما صدمه خواهند زد.

سرمربي فرانسوي آرسنال در پايان درباره آتلتيکو مادريد گفت:‌ فکر مي‌کنم آتلتيکو يک تيم بسيار قدرتمند است و از نظر نتيجه‌گيري نيز بسيار با ثبات بوده. آنها توانسته‌اند در ليگا و در کورس قهرماني با رئال و بارسا رقابت کنند و در خط دفاعي هم بسيار مستحکم هستند. آتلتيکو همچنين ديگو کوستا را دارد؛ کسي که به شدت در ضدحملات خطرناک است. ميلان کار سختي مقابل اين تيم خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها