کد خبر: ۲۰۵۷۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي چلسي در گفت‌وگويي که با سايت رسمي اين باشگاه انگليسي داشت، عنوان کرد، مربي‌اي نيست که بعد از شکست گريه کند. او مي‌گويد منچسترسيتي با ضعيف‌ترين بارسلوناي سال‌هاي اخير بازي مي‌کند.

چلسي در دور يک هشتم نهايي جام حذفي انگليس با دو گل برابر منچسترسيتي تن به شکست داد تا نخستين ناکامي ژوزه مورينيو با آبي‌پوشان لندن رقم خورد. مورينيو در گفت‌وگويي که با سايت رسمي باشگاه چلسي داشت، شکست برابر منچسترسيتي را بي‌اهميت دانست. او گفت، مربي‌اي نيست که بعد از شکست گريه کند و به سرعت آن را فراموش مي‌کند تا تيمش وارد بحران نشود.

آقاي "خاص" گفت: طعم شکست را نمي‌دانم. اين بدين معنا نيست که شکست نمي‌خورم که بدين معناست که در شکست توقف نمي‌کنم. اميدوارم اين فرهنگ هم به بازيکنانم منتقل شود.

او افزود: شکست برابر منچسترسيتي در جام حذفي به تاريخ پيوسته است. نبايد ديگر در اين باره فکر کنيم. بايد به آينده بيانديشيم و تلاش کنيم تا با کسب نتايج بهتر اين شکست را فراموش کنيم. اهل گريه کردن نيستم. گريه کردن در فوتبال نه آدم را چاق و نه گرسنگي او را برطرف مي‌کند. بنابراين اين کار هيچ فايده‌اي ندارد.

سرمربي چلسي که تيمش يکي از شانس‌هاي قهرماني در اين فصل ليگ برتر انگليس است، گفت: شکست را اصلا دوست ندارم اما وقتي تيمم شکست مي‌خورد، تلاش مي‌کنم تا خيلي سريع با کسب نتايج خوب از بحران خارج شوم. الان پس از شکست برابر منچسترسيتي تلاش مي‌کنيم تا در ديدارهاي آينده خود به پيروزي برسيم. اين روحيه‌اي است که آن را در ديگر تيم‌ها نديده‌ام.

سرمربي چلسي در پايان درباره ديدار منچسترسيتي و بارسلونا که امشب در ورزشگاه اتحاد برگزار مي‌شود، گفت: منچسترسيتي با بدترين بارسلوناي چند سال اخير روبه‌رو مي‌شود و اين کار منچسترسيتي را براي صعود راحت مي‌کند.

چلسي در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس نتايج خوبي را کسب کرده است و با 57 امتياز و يک بازي بيشتر نسبت به منچسترسيتي در صدر قرار دارد. شاگردان مورينيو در ليگ قهرمانان اروپا هم خوب ظاهر شدند و به عنوان تيم اول به دور حذفي راه يافتند تا در اين مرحله به مصاف گالاتاسراي بروند؛ مصافي که به نظر مي‌رسد آبي‌پوشان لندن در آن به مشکل برنخورند و به راحتي جواز صعود به دور بعد را کسب کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها