کد خبر: ۲۰۵۶۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: بايد 3 امتياز ديدار مقابل ملوان را کسب کنيم و در کورس قهرماني باقي بمانيم.

 

حنيف عمران‌زاده پس از پايان تمرين تيم فوتبال استقلال، در مورد بازي اين تيم مقابل ملوان، اظهار داشت: بازي دشواري داريم. تيم ملوان خوب و جوان است. مخصوصا خط حمله اين تيم بازيکنان قدرتمندي دارد. حالا بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد ما بايد 3 امتياز اين بازي را کسب کنيم و بتوانيم در کورس قهرماني باقي بمانيم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه برنامه خط دفاعي براي مهاجمان ملوان چيست، تصريح کرد: اميدوارم بتوانيم مقابل آنها خوب بازي کنيم امشب فيلم بازي آنها را آناليز خواهيم کرد و کادر فني هم نکات لازم را به ما گوشزد مي‌کند.

مدافع آبي‌پوشان در مورد اينکه قلعه‌نويي چه نکاتي را به بازيکنان گوشزد کرده، يادآور شد: او به ما گفته است که آرامش را حفظ کنيد. سرمربي تيم‌مان گفته که ملوان تيم خوبي است اما با حفظ آرامش بايد 3 امتياز بازي را کسب کنيم تا در يک ماه آينده بتوانيم با آرامش بيشتري تمرين کنيم و در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کنيم.

عمران‌زاده در مورد اينکه با تساوي نفت و فولاد چقدر شانس قهرماني استقلال افزايش يافته، گفت: ما کاري به نتايج ساير تيم‌ها نداريم اگر بتوانيم خودمان در تمام بازي‌ها 3 امتياز را کسب کنيم کاري به نتايج ساير تيم‌ها نداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها