کد خبر: ۲۰۵۶۱۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
بی تفاوتی دولت نسبت به تعهدات مسکن مهر دولت قبل در خوزستان:
چند ماهی است به دلایل مختلف علی رغم پرداخت میانگین 20 میلیون تومان توسط اعضا پروژه ساخت مسکن تعطیل شده و مسئولین مربوطه در هر دو وزارت خانه پاسخگوی این موضوع نبوده و اعضای این پروژه که از کارکنان و بازنشستگان شرکت های تابعه وزارت نفت در جنوب می باشند بلا تکلیف می باشند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر حسن روحانی که در سخنان انتخاباتی خود بر تداوم مسکن مهر اشاره نموده بود و پس از پیروزی در انتخابات در گزارش 100 روزه عملکرد دولت ضمن عامل تورم خواندن مسکن مهر، بر تكميل و واگذاري پروژه های نیم کاره و تعهد کامل دولت بر واگذاری تمام  پروژه ها تاکید داشت.



در همین خصوص با خبر شدیم که در سال 89 در راستای تفاهم نامه وزرای نفت و راه و شهرسازی مقرر گردیده بود به منظور جلوگیری از مهاجرت کارکنان از محیط های عملیاتی ،2000 واحد مسکونی در غالب مهر طی مدت دو سال ساخته شود که به همین منظور در بهمن سال 89 کلنگ پروژه توسط وزیر وقت نفت وقت و با حضور مسئولین دو وزارت خانه و جمعی از نمایندگان (آقایان مروی و سودانی اعضای کمیسیون انرژی) در اهواز زده شد.

اما چند ماهی است به دلایل مختلف علی رغم پرداخت میانگین 20 میلیون تومان توسط اعضا پروژه ساخت مسکن تعطیل شده و مسئولین مربوطه در هر دو وزارت خانه پاسخگوی این موضوع نبوده و اعضای این پروژه که از کارکنان و بازنشستگان شرکت های تابعه وزارت نفت در جنوب می باشند بلا تکلیف می باشند.

لازم به ذکر است که اعضای این پروژه مسکن مهر جهت انعکاس مشکل پروژه در سفر هیأت دولت به خوزستان نامه  هایی را به دکتر حسن روحانی نوشته تا کنون هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها