کد خبر: ۲۰۵۵۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
رئیس گروه شورای هماهنگی حزب‌الله گفت: ورود جریان فتنه به ساختار قانونی کشور جزو خطوط قرمز است چراکه عملکرد آن‌ها در چارچوب براندازی نظام و همکاری با دشمنان بود.
به گزارش پایگاه 598 ، حسین الله‌کرم در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: مرحله نهایی مذاکرات هسته‌ای بحث رضایتمندی آن‌ها از عملکرد فعالیت‌های هسته ای ایران است که خواهند گفت رضایت ما درگرو حل این سه بخش است، از این رو در چارچوب اظهارات اخیر سه مقام مذکور به نظر نمی رسد به پایان خوب نزدیک شود.

وی بیان کرد: مذاکرات ژنو با توجه به موضع گیری‌های سه گانه اوباما، وندی شرمن وجان کری نمی‌توان به پایان خود برسد، زیرا در دور دوم مذاکرات مباحث موشکی، حمایت از حزب الله و حماس را برای ایرانیان مطرح می کنند در صورتی که این موارد جزو مفاد مذاکرات نیست.

الله کرم درباره اینکه تکلیف سران فتنه چیست و چرا رفع حصر سران فتنه مطرح می‌شود، گفت: مادر شهید ستاری در تشییع پیکر فرزند مهندس عمرانش گفته بود سران فتنه به خاطر این جنایت‌ها محاکمه شوند و این حرف همه کسانی است که در دوران فتنه دچار آسیب‌هایی جدی ناشی از اغتشاشات به رهبری موسوی و کروبی شدند، از این رو باید به این موضوع به طور جدی رسیدگی شود.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌ها برای مجلس دهم گفت: ورود جریان فتنه به ساختار قانونی کشور جزو خطوط قرمز است، عملکرد آن‌ها در چارچوب براندازی نظام و همکاری با دشمنان بود که نشان داد آن‌ها برای خود جایگاهی دیگری باقی نگذاشته اند.

وی افزود: با این تفاسیر دیگر امکان بازگشت سران فتنه وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها