کد خبر: ۲۰۵۴۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
گويا قرار نيست کبه يک روز آرام و عادي را پشت سر بگذارد. او که پس از مصدوميتش با تلاش و جنگندگي شب و روز زحمت کشيد تا خودش را به شرايط ايده‌آل برساند و با گلزني به سايپا نشان داد که بازيکن بزرگي است و مي‌تواند عصاي دست قلعه‌نويي باشد، پريشب با يک خبر بد مواجه شد و با فوت پدرش حسابي غمگين و افسرده شد.
مهاجم خارجي استقلال مصاحبه اي با سايت گل کرده که در زير مي خوانيد :

مصدوميت؟

ضربه‌اي از اثراتش هنوز وجود دارد اما خوشحالم که توانستم اين مصدوميت را پشت سر بگذارم و با کمک خدا و زحمات دکتر نوروزي به شرايط ايده‌آل برسم. روزها و شب‌هاي سختي بود که ديگر نمي‌خواهم به آن فکر کنم، فقط از خدا ممنونم.

بازگشت به ترکيب استقلال؟

کار سختي بود؛ استقلال بازيکنان خيلي خوبي دارد که هر کدامشان مي‌توانند نقش تعيين کننده‌اي داشته باشند. اما من از فرانسه به ايران نيامدم که نظاره‌گر بازي‌هاي تيمم باشم من با تمام وجود تلاشم مي‌کردم بتوانم نقشي هر چند کوچک در موفقيت تيمم داشته باشد و خدا کمک با اعتماد امير قلعه‌نويي توانستيم براي تيمم مقابل سايپا بازي کنم و بازي کردن در استقلال با وجود هواداران بيشمارش يک افتخار است.

گلزني در مقابل سايپا؟

احساس خيلي خوبي بود. خيلي خوشحال بودم و خوشحال‌تر از آن اين بود که بعد از آن مصدوميت توانسته بودم يک بازگشت خوب داشته باشم. گلزني مقابل سايپا لطف و عنايت خدا بود که ميسر شد. اميدوارم باز هم براي تيم محبوبم گلزني کنم و هواداران را خوشحال کنم.

امير قلعه‌نويي؟

يک انسان واقعي، يک جنگجو که هميشه براي موفقيت مي‌جنگد و اين به مذاق بعضي‌ها خوش نمي‌آيد. کسي که در مصدوميت و روزهاي سخت با صحبت‌هايش و با حمايت‌هايش به من انرژي داد. شايد اگر قلعه‌نويي نبود من هم الان در استقلال نبودم و بعد از آن سختي‌ها به فرانسه برمي‌گشتم. برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم چه شاگردش باشم و چه از او دور باشم. اين را خوب مي‌دانم که خدا او را دوست دارد.

قهرماني؟

با توجه به از دست دادن جام حذفي که يک اتفاق بود هدف اول ما کسب اول قهرماني در ليگ و موفقيت در آسياست، من ايمان دارم که به هر دوي آنها مي‌رسيم. فقط بايد تلاش کنيم و باور داشته باشيم که استقلال شايسته‌ترين تيم براي قهرماني است.

هواداران آبي؟

از آنها ممنونم. هواداران استقلال به جرات جزو بهترين‌ها هستند، آنها با حمايت‌هايشان به ما انرژي مي‌دهند و ما را به جلو هل مي‌دهند. قهرمان شدن ما در ليگ به حمايت آنها بستگي دارد.

فوت پدر؟

پدرم يک انسان بزرگ بود، قلب خوبي داشت حالا با رفتن او قطعا خانواده ما مثل سابق دور هم جمع نمي‌شوند. او کسي بود که يک خانواده بزرگ را دور هم جمع مي‌کرد و باعث اتحاد همه ما بود، دلم براي او تنگ شده است. اميدوارم روحش شاد باشد و بداند که از صميم قلب او را دوست داشتم و دارم، براي من خيلي سخت است و هنوز در شوک هستم. بعضي وقت‌ها احساس مي‌کنم خدا بازي کردن با من را دوست دارد. يک روز مصدوم مي‌شوم، يک روز گل مي‌زنم، يک روز پسرم به دنيا مي‌آيد و يک روز پدرم از دنيا مي‌رود و همه اين اتفاقات در يکي، دو ماه اخير افتاد. فقط يک چيز را مي‌دانم که اين زندگي است و جاي خالي پدرم پر نمي‌شود و اميدوارم هميشه روحش در کنار من باشد و به من کمک کند.

بازي با ملوان؟

بازي آساني نيست، ملواني‌ها امسال تيم خيلي خوبي دارند و در خانه بهترين نتيجه را گرفته‌اند. از همين جا اعلام مي‌کنم هواداران استقلال در انزلي به استاديوم بيايند و تيم خودشان را مورد حمايت قرار دهند. ما تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم تا با کسب 3 امتياز صدرنشيني خودمان را تثبيت کنيم.

اردوي کيش؟

يک ريکاوري خوب بود و تمريناتي که در کيش انجام داديم باعث نگه داشتن بدن‌‌هايمان در يک فرم ايده‌آل شد. به نظرم به موقع و بجا بود.

حرف آخر؟

از تمام کساني که بعد از فوت پدرم با پيام‌هايشان و ايميل‌هايشان و تماس‌هايشان با من همدردي کردند ممنونم. از دوستان خوبم، همبازيان خوبم، آقاي قلعه‌نويي، آقاي ميرشاد ماجدي، که با تماس‌هايشان به من لطف داشتند ممنونم. اميدوارم زحمات و الطاف آنها را جبران کنم و همچنين از هواداران عزيز که با ايميل‌هايشان با من همدردي کردند خيلي خيلي ممنونم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها