کد خبر: ۲۰۵۳۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
یکی از اعضای کادرفنی فولاد گفت: «ما هم مي‌دانيم که در سنوات گذشته مسائلي وجود داشته و به همين خاطر مي‌خواهيم همه چيز را کنترل کنيم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، همه ساله در اواخر ليگ مسائلي پيش مي‌آيد که در نوع خودش عجيب است. عده‌اي مي‌گويند تماس‌هاي مشکوکي با بعضي از بازيکنان گرفته و قول‌هايي براي سال بعد به آن‌ها داده مي‌شود! بعضي از مربيان به شدت نگران آن مي‌شوند که با بازيکنان آن‌ها تماس گرفته شود و اين بازيکنان به نوعي تطميع شوند.

 

اين حکايت امسال هم وجود دارد و در اخبار آمده بود که مسئولان و کادر فني باشگاه فولادخوزستان تلفن‌هاي همراه تک‌تک بازيکنانشان را کنترل مي‌کنند تا در 4 هفته پاياني ليگ اتفاقي براي آن‌ها رخ ندهد.

 

يکي از اعضاي کادر فني ضمن تاييد اين مطلب مي‌گويد: «شرط عقل حکم مي‌کند که احتياط کنيم و هيچ چيزي را به قضا و قدر نسپاريم. ما هم مي‌دانيم که در سنوات گذشته مسائلي وجود داشته و به همين خاطر مي‌خواهيم همه چيز را کنترل کنيم.»

 

فولاد در هفته ماقبل پاياني ليگ در اهواز ميزبان استقلال تهران است؛ ديداري که خيلي‌ها آن را فينال ليگ سيزدهم قلمداد مي‌کند.

 

حسين فرکي در اين مورد مي‌گويد: «استقلال تيم خوب، قلدر و باتجربه‌اي است و ما بايد آن‌ها را در اهواز شکست دهيم البته الان به فکر بازي هفته بيست‌وهفتم هستيم و براي آن برنامه‌ريزي مي‌کنيم نه براي تقابل 3 هفته بعد با استقلال.»

 

سرمربي فولاد پيرامون اين قضيه که شايد تماس‌هايي از طرف ساير تيم‌هاي ليگي با بازيکنانش گرفته شود، مي‌گويد: «من تا امروز موردي را مشاهده نکرده‌ام و دوست دارم نتيجه مسابقات در مستطيل سبز رقم بخورد و تيمي که لياقتش را دارد در نهايت قهرمان شود. با اين حال مواردي را حتما رعايت مي‌کنيم و البته من خيلي اميدوارم که بازيکنانم باغيرت و شرافت ليگ را تمام کنند و در نهايت مزد زحمات يک‌ساله خود را بگيرند.»

 

مواردي بود که با بازيکني تماس گرفته شده و به او قول داده‌اند که براي سال بعد با مايي! با اين ترفند آن بازيکن را هوايي کرده و به خواسته خودشان رسيده‌اند.

 

البته اين تماس‌ها از سوي مديرعامل يا سرمربيان برقرار نمي‌شود بلکه اطرافيان آن‌ها چنين تماس‌هايي مي‌گيرند و لزوما پيشنهادشان را مستقيم هم مطرح نمي‌کنند و چشم در چشم پيشنهاد نامشروع نمي‌دهند.

 

فولادي‌ها هم اين مسائل را شنيده‌اند و نمي‌خواهند بي گدار به آب بزنند و همه بازيکنانشان را به حال خود رها کنند؛ حتي شنيده مي‌شود آن‌ها از ساير نهادهاي غيرورزشي هم ياري طلبيده‌اند تا در اين مهم تنها نباشند.

 

حالا بايد ديد آيا در 4 هفته پاياني ليگ تماسي با بازيکنان فولاد برقرار مي‌شود و آيا اين تيم مي‌تواند ضمن کنترل تمام مسائل حاشيه‌اي قهرماني سال 81 را بعد از 11 سال تکرار کند يا نه؟

 

حسين فرکي اميدوار است بعد از رسيدن به جام به نيمکت تيم ملي نزديک شود. او مي‌گويد: «يکي از آرزوهايم سرمربي‌گري تيم ملي است. من 7 سال در تيم ملي دستيار مربيان خارجي بودم و فکر مي‌کنم حالا وقت آن رسيده تا سرمربي شوم چرا که نسبت به آن سال‌ها صاحب تجربيات به مراتب بيشتري شده‌ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها