کد خبر: ۲۰۵۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
در صورتی که تیم اصفهانی امروز در بازی با فجرسپاسی برنده از زمین خارج شود مشکلی بر سر راه انتقال حدادی‌فر به جمع استقلالی‌ها به عنوان بازیکن کمکی وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بعد از مدت‌ها رایزنی و مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان سرانجام ایمان مبعلی به عنوان اولین بازیکن کمکی به جمع استقلالی‌ها پیوست تا در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان ایران را همراهی کند.

 

در شرایطی که با قطعی شدن حضور مبعلی و نزدیک شدن به زمان ارسال فهرست نهایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظر می‌رسید بحث جذب بازیکنان کمکی، دیگر بسته شده باشد، امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه با دو باشگاه دیگر در حال رایزنی برای در اختیار گرفتن دو بازیکن کمکی هستند، این موضوع را وارد فاز جدیدی کرد، گرچه از رسانه‌ای کردن نام بازیکنان و باشگاه‌های آنها خودداری نمود.

 

بد نیست بدانید دومین بازیکن کمکی و به نوعی جدی‌ترین گزینه قلعه‌نویی کسی نیست جز قاسم حدادی‌فر؛ هافبک ملی‌پوش باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که در مقطعی در تراکتورسازی شاگرد امیر قلعه‌نویی بود.

 

گویا طی مذاکراتی که میان مدیران باشگاه ذوب‌آهن و استقلال انجام شده، در صورتی که تیم اصفهانی امروز در بازی با فجرسپاسی که فینال تیم‌های انتهای جدولی محسوب می‌شود، برنده از زمین خارج شود مشکلی بر سر راه انتقال حدادی‌فر به جمع استقلالی‌ها به عنوان بازیکن کمکی وجود نخواهد داشت چون با برتری مقابل ذوب‌آهن، بقای این تیم اصفهانی در لیگ‌برتر تا 90 درصد قطعی خواهد شد به خصوص که اختلاف ذوبی‌ها با فجر‌سپاسی و مس به 5 امتیاز می‌رسد آن هم در فاصله سه هفته تا اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر.

 

به این ترتیب اگر دیدید امشب ذوب‌آهن برابر فجرسپاسی برنده شد و بعد از آن باشگاه اصفهانی با حدادی‌فر فسخ قرارداد کرد تا با تسویه‌حساب، این بازیکن راهی استقلال شود، زیاد تعجب نکنید درست مثل یکی از مهاجمان دیگر تیم‌های لیگ‌برتری که مراحل پیوستن او به استقلال نیز به صورت محرمانه در حال انجام شدن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها