کد خبر: ۲۰۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي هنگام امضاي قرارداد هيچ شرطي براي بودن و نبودن بازيکنان نگذاشته بود.

محمد رويانيان در واکنش به اظهارات علي کريمي پس از پيروزي تراکتورسازي مقابل مس کرمان و قهرماني در جام حذفي مبني بر اينکه مربي حال حاضر پرسپوليس شرط گذاشته بود تا او در تيم نباشد، گفت: من هرگز دوست ندارم جوابي به اين صحبت‌ها بدهم چون فوتبال را ديگر به خودشان سپردم اما دايي شرطي براي بودن و نبودن بازيکني در پرسپوليس هنگام امضاي قرارداد نگذاشته بود.

به گزارش فارس، وي افزود: من نمي‌خواهم جواب هيچ‌کس را بدهم مردم همه‌چيز را مي‌دانند و قضاوت مي‌کنند. آنها بهترين قاضي هستند و اميدوارم از من رضايت داشته باشند. من الان در جبهه ديگر به فکر خدمت به کشورم هستم و اميدوارم بتوانم به هدفم برسم.

مديرعامل سابق پرسپوليس تاکيد کرد: علي کريمي صحبت هايي را انجام داده، اما براي اين بازيکن آرزوي موفقيت دارم و همان طوري که گفتم من ديگر کاري با اين فوتبال و فوتباليست ها ندارم،. همين جا از آنهايي که عليه من بودند و براي زدنم تلاش کردند، خسته نباشيد مي گويم،‌ اما به آقايان مي‌گويم حالا که من کاري ندارم، شما هم رعايت کنيد چون ديگر در فوتبال نيستم و زندگي من جاي ديگري است. دوباره تاکيد من که اين فوتبال براي کريمي و امثال اوست و به همين دليل برايش آرزوي موفقيت دارم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها