کد خبر: ۲۰۴۹۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
لوکا بوناچيچ که از عملکرد چند بازيکن تيمش مقابل تراکتورسازي راضي نيست، مي‌گويد مس مي‌توانست قهرمان جام‌حذفي شود.

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شکست تيمش در فينال جام حذفي مقابل تراکتورسازي، کيفيت بازيکنان مس و ارزيابي‌اش از آينده اين تيم در ليگ برتر صحبت کرد.

متن اين پرسش و پاسخ در زير مي‌آيد:

* در حالي که مس براي نخستين بار به فينال جام حذفي رسيده بود، در خانه جام را به تراکتورسازي تقديم کرديد.

- تراکتورسازي بازي را يک بر صفر برد و بايد به مربيان و بازيکنان اين تيم تبريک بگويم. به هر حال آنها زحمت کشيدند و الان قهرمان هستند. فکر مي‌کنم همه ديدند که ما توپ و ميدان را در اختيار داشتيم. انگيزه‌هاي زيادي براي قهرماني داشتيم و تلاش زيادي هم انجام داديم. البته خرابي زمين براي هر دو تيم تاثير يکساني داشت. با اين حال براي ما که هميشه روي زمين بازي مي‌کنيم کار سخت‌تر شده بود.

* چند موقعيت خوب هم داشتيد، اما از آنها استفاده نکرديد.

- بعد از اين که گل خورديم، کارمان خيلي سخت شد، چرا که حريف به لاک دفاعي فرو رفته بود. شايد يکي از دلايلي که نتوانستيم از دو، سه موقعيت بسيار خوب خود استفاده کنيم، کيفيت بد زمين بود. به هر حال اتفاقي است که افتاده و همه ما ناراحت و غمگين هستيم. از امروز بايد يک زندگي جديد را شروع کنيم.

* شايد در بازي ديروز کمي بدشانس هم بوديد.

- شما هميشه در زندگي و فوتبال به شانس نياز داريد. ديروز شانس به تراکتورسازي روي کرده بود و آنها از يک موقعيت نصفه و نيمه براي خود گل ساختند. ما با شايستگي استقلال را برده بوديم و به فينال رسيده بوديم. واقعا حيف بود که نتوانستيم جام حذفي را بالاي سر ببريم، اما فوتبال را براي گل زدن بازي مي‌کنند و ما هم گل نزديم و برنده نشديم. با اين حال مشکل گلزني تيم ما هميشه وجود داشته و ديروز هم دوباره از اين ضعف ضربه خورديم. شايد يکي از دلايلي که باعث شده مس در پايين جدول باشد هم همين ضعف در گلزني است. در بازي با گسترش فولاد ما دو، سه موقعيت خوب داشتيم، اما به خاطر همين مشکل از آنها استفاده نکرديم. به همين خاطر بايد از دست خودمان ناراحت باشيم نه چيز ديگري.

* به نظر مي‌رسد بازيکنان مس کرمان در اين فصل به علت شکست‌هاي متعدد ديگر به نوعي به باختن عادت کرده‌اند.

- واقعا همين طور است. چند بازيکن ما به باختن عادت کرده‌اند و اين روحيه در وجودشان نفوذ کرده است. ما بعد از اين که در کرمان با استقلال مساوي کرديم، در تهران آنها را برديم و در تبريز با گسترش بازي خوبي انجام داديم، انتظار داشتيم که در اين بازي هم روند خوبمان ادامه پيدا کند و تراکتورسازي را ببريم.

* از عملکرد بازيکنان تيم در بازي روز گذشته راضي بوديد؟

- چهار، پنج بازيکن واقعا آن چيزي که من فکر مي‌کردم نبودند. بايد قبول کنيم که چند بازيکن مس حتي شايسته نشستن روي نيمکت اين تيم هم نيستند. به هر حال اين تيم در ليگ برتر بازي مي‌کند و بايد بازيکنان با کيفيتي داشته باشد.

* بعضي هواداران مس با وجود ناراحتي از شکست مقابل تراکتورسازي معتقد بودند براي بهتر شدن وضعيت باشگاه‌شان در آينده اين باخت لازم بود.

- من هم اين را از قبل گفته بودم و اين موضوع آرزوي من هم بود، اما وقتي به فينال رسيده بوديم و همه چيز به سود ما رقم خورده بود، دوست داشتيم که قهرماني را هم به دست بياوريم. الان خيلي ناراحتم که چرا ما نبايد برنده جام حذفي باشيم. با وجود اين که چند بازيکنمان کيفيت پاييني دارند، اما ديروز مي‌توانستيم حريف را ببريم.

* فکر مي‌کنيد بتوانيد در ليگ برتر بمانيد؟

- ما هنوز روي کاغذ شانس داريم و تا آخرين لحظه مي‌جنگيم. هنوز اميد داريم و تا زماني که اميد داشته باشيد مي‌توانيد حرکت کنيد و به هدف خود برسيد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها