کد خبر: ۲۰۴۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: سازمان لیگ به استقلال نگاهی ملی داشته باشد و امیدوارم در برنامه‌ریزی تجدید نظر کند.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در اردوی کیش و همچنین مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: اردوی کیش چطور است؟

خوشبختانه چند روزی است دور هم جمع شده‌ایم و جزیره کیش هم آب و هوای خوبی دارد اما نکته مهم زمین تمرین بسیار ایده‌آل ورزشگاه المپیک کیش است و ما خیلی وقت است که در چنین زمینی تمرین نکردیم.فقط من خیلی دلم برای دخترم که تازه به دنیا آمده تنگ شده چون به او عادت کرده بودم.

فارس: نظر کادر فنی و بازیکنان در خصوص بازی با ملوان چیست؟

همه متفق‌القول تأکید داریم که این چهار بازی خیلی مهم است چون دقیقا با رقبایمان بازی داریم. فقط امیدوارم که بتوانیم با تلاش و زحمت بیشتر نسبت به روزهای گذشته خوب بازی کنیم. اما کار خیلی سخت است.

فارس: غیر ممکن که نیست؟

اصلا، ما تلاش می‌کنیم و هدف داریم. کسی که هدف دارد چیزی برایش غیرممکن نمی‌شود.

فارس:‌ظاهرا حمید گودرزی با حضور در اردوی استقلال کلی برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده است؟

او در تمرینات ما حاضر شد و با بچه‌ها برخورد گرمی داشت. همه بازیکنان استقلال از حضور گودرزی خوشحال شدند و فضای جالبی در اردو ایجاد شده بود فکر می‌کنم اینجا فرصت خوبی بود تا با هم صحبت کنیم.

فارس: این روزها اعضای تیم استقلال نگران بازی روز هفدهم فروردین در مقابل فولاد هستند زیرا سه روز قبل باید به مصاف الجزیره امارات بروید.

دقیقا، ما باید یک جلسه ریکاوری کنیم و حداقل با دو پرواز از امارات برگردیم و دوباره به اهواز برویم. فکر می‌کنم باید برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد که تیم ما لطمه نخورد. چون ما نماینده ایران هستیم و سازمان لیگ باید به تیم ما نگاهی ملی داشته باشد.

فارس: البته سازمان لیگ مدعی شده نمی‌تواند برنامه را تغییر دهد و بازی را عقب بیندازد.

ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و می دانیم که این سختی‌ها هم وجود دارد دو بازی خارج از خانه مقابل الجزیره و فولاد انرژی زیادی از بازیکنان خواهد گرفت و به همین خاطر باید در همین اردو کار را تقسیم‌بندی کنیم و به فکر آن روزها باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها