کد خبر: ۲۰۴۷۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
مدير رسانه‌اي تيم الوند همدان گفت: بعد از مطرح شدن گزينه‌هاي مختلف سرانجام کادر مديريتي باشگاه با عبدالرحيم خرمزي به توافق رسيده و وي سرمربي الوندي‌ها لقب گرفت.

عليرضا صفي‌زاده اظهار داشت: بعد از جدايي پر حاشيه رضا طلايي‌منش از تيم الوند با گزينه‌هاي زيادي براي هدايت الوند مذاکره شد که هر يک بنا به دلايلي نتوانست اين بار و مسئوليت سنگين را بر عهده بگيريد.

به گزارش فارس، وي افزود: کادر مديريتي باشگاه به خصوص بهرام يدي مالک و مديرعامل الوند سعي داشت تا با اعتماد به کادر مربيان چند بازي را پشت سر گذاشته و با خيال آسوده براي انتخاب سرمربي جديد تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه تصميم‌گيري کند.

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: در پروسه انتخاب سرمربي الوند با وجود شيطنت‌هاي زيادي که از سوي برخي صورت گرفته و هجمه‌هاي که دلالان عرصه فوتبال به باشگاه آورده بودند با تدبير مديريتي به گزينه نهايي رسيديم.

وي ابراز داشت: در اين انتخاب گزينه‌هاي زيادي مثل جواد زرينچه، بيژن ذوالفقارنسب، سيدهادي طباطبايي و رسول خطيبي مطرح شد که هر کدام به دلايل مختلف نتوانستند در همدان حضور پيدا کنند.

صفي‌زاده با بيان اينکه خرمزي از مربيان با تجربه و کار بلد ليگ دسته يک محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: خرمزي سابقه مربيگري در تيم‌هاي دست اولي ايرانجوان بوشهر و شهرداري بندرعباس را در کارنامه دارد و با اطلاعات خوبي از تيم الوند با اين تيم به توافق رسيده است.

وي ادامه داد: راه بابي تيم ايرانجوان به مرحله پلي‌آف در زمان سرمربيگري خرمزي اتفاق افتاده و حضور وي قطعاً تأثيرات خوبي براي تيم الوند در چند بازي باقي مانده ليگ دسته يک خواهد داشت.

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال الوند همدان با اشاره به وضعيت تيم الوند قبل از سفر به مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگي انجام شده تيم الوند ظهر جمعه با پرواز مستقيم از همدان به مشهد سفر خواهد کرد و در هتل ميثاق مشهد اسکان مي‌يابد.

وي يادآور شد: خرمزي در بازي فردا برابر پديده مشهد بر روي نيمکت تيمش حضور نخواهد داشت و مسئوليت فني بر عهده مربيان همداني و با مشورت وي انجام مي‌گيرد.

بنا بر اعلام کميته داوران فدراسيون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بين پديده شانديز مشهد و الوند همدان را احمد صالحي (داور وسط)، بهرام حسيني‌نقوي و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) بر عهده دارند و ناظر بر کار تيم داوري را رامين عرفانيان انجام مي‌دهد.

تا قبل از اين مسابقه و پايان هفته 19 جام آزادگان تيم فوتبال الوند همدان با کسب 16 امتياز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تيم پديده شانديز مشهد با کسب 29 امتياز صدرنشين اين گروه و يکي از بخت‌هاي صعود به ليگ برتر است.

در چارچوب هفته بيستم ليگ دسته يک فوتبال ايران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تيم‌هاي پديده شانديز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها