کد خبر: ۲۰۴۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
در پی موفقیت آزمایش موشکی صورت گرفت
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا مدعی شد برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، جان‌کربی در واکنش به آزمایش موشک بالستیک ایران طی روزهای اخیر اعلام کرد گزارشات در این زمینه را دریافت کرده‌اند.

وی مدعی شد برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه است و پنتاگون با دقت این موضوع را رصد می‌کند. کربی در ادامه گفت قطعنامه 1929 شورای امنیت ایران را از هرگونه فعالیت در زمینه موشک بالستیک منع می‌کند.

وی این ادعاها را در حالی مطرح کرد که تمامی مقامات ارشد کشورمان تاکید کرده‌اند قدرت نظامی ایران کاملا دفاعی است.

در ادامه «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به آزمایش موشکی اخیر ایران واکنش نشان داد و تهران را به «جنگ‌طلبی» متهم کرد.

لیبرمن که این اظهارات را در آستانه سفرش به فرانسه در جمع خبرنگاران بیان می‌کرد، گفت: «فرانسه نقشی مهم در تلاش‌های بین‌المللی برای جلوگیری از پیشرفت برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران ایفاکرده است.».

وی افزود: «آزمایش موشک‌های جدید توسط ایران صورت گرفت، مدرکی دیگر دال بر این است که نیات این کشور تغییری نکرده و ایرانی‌ها حتی نمی‌خواهند جنگ‌طلبی خود را پنهان کنند.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادامه داد: «تنها چیزی که تغییر کرده این است که آن‌ها حالا پشت نقابی از لبخند امنیت جهان را تهدید می‌کنند.»

همچنین، هفته‌نامه آلمانی «اشپیگل» از آزمایش 2 موشک با نزدیک شدن به زمان برگزاری مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای غربی با عنوان «نمایش قدرت» یاد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها