کد خبر: ۲۰۴۴۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: مي‌دانم جمشيد نظمي براي پاداش بازيکنان برنامه‌ ويژه‌اي دارد.

حسن آذرنيا در مورد وضعيت تراکتورسازي قبل از فينال جام حذفي گفت: اعضاي تيم و کادر فني زحمت کشيدند و بازيکنان را از لحاظ روحي به وضعيت خوبي رساندند. تمرينات خود را در تهران برگزار مي‌کنيم و فردا به کرمان سفر خواهيم کرد. شرايط ايده‌آل و خوبي داريم.

به گزارش فارس، وي در مورد شکست تراکتورسازي مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نظر شخصي خودم را بيان مي‌کنم. توني اليويرا در اين مسابقه به چند بازيکن استراحت داد و جابه‌جايي‌هايي در ترکيب تيم ايجاد شد. در کل عملکرد خوبي مقابل نفت تهران نداشتيم و حريفان بازي بسيار قابل توجهي را ارائه کرد. شکست مقابل نفت را فراموش کرديم و تمام تمرکز ما روي مسابقه مقابل مس کرمان است.

سرپرست تراکتورسازي درباره وضعيت مصدوميت حبيب گرداني اظهار داشت: اين بازيکن در ديدار مقابل نفت تهران مصدوم شد. از زانوي او ام‌آر‌آي گرفته شده و وضعيت قطعي او طي روزهاي آينده مشخص مي‌شود.

آذرنيا در مورد اينکه هواداران تراکتورسازي در تدارک حضور در کرمان هستند عنوان کرد: هميشه گفته‌ام تراکتورسازي بدون هوادار معني ندارد اگر تا همين حالا روند خوبي داشتيم به برکت حضور هواداران است. هرچند 5، 6 روز است در تهران هستيم و از هواداران دور شديم اما شور و اشتياق زيادي بين مردم وجود دارد و مطلع هستيم که آنها نمي‌خواهند در کرمان تيم را تنها بگذارند. با توجه به اينکه تراکتورسازي در ليگ شانس چنداني ندارد اميدواريم با همدلي کادر فني، بازيکنان، مديريت مجموعه، اهالي رسانه و هواداران بتوانيم نتيجه خوبي را در فينال جام حذفي به دست بياوريم.

وي در مورد اينکه آيا پاداش ويژه‌اي را براي ديدار جام حذفي در نظر گرفته‌اند تاکيد کرد: با توجه به اينکه سه، چهار روز است در تهران حضور دارم از اين مسئله اطلاع ندارم اما مي دانم آقاي نظمي براي اين کار برنامه ويژه‌اي دارد.

سرپرست تراکتورسازي در مورد وضعيت مربي دروازه‌بانان تراکتورسازي خاطرنشان کرد: مهدي ثابتي با توني اوليويرا جلسه‌اي برگزار کرد. احساس مي‌کنم او دوست دارد سال آينده بازي کند که اوليويرا اين مسئله را نپذيرفت و به او اعلام کرده براي فکر کردن به سال بعد زمان زيادي وجود دارد. با توجه به اينکه ثابتي با پائولو دستيار اوليويرا کار کرده بود و با تفکرات او آشنا هست، گزينه اول سرمربي پرتغالي براي حضور در کادر فني به عنوان مربي دروازه‌بانان بود. در هر صورت امير يوسفي مربي جوان باشگاه تراکتورسازي که در تيم‌هاي پايه فعاليت مي‌کرد اکنون به تيم بزرگسالان اومده و به عنوان مربي دروازه‌بانان فعاليت خود را دنبال مي‌کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها