کد خبر: ۲۰۴۳۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي ايران معتقد است بدون حمايت مالي نمي‌تواند جادوگري کند.

سايت فاکس اسپورت در گزارشي به بررسي گروه‌هاي مختلف رقابت‌هاي جام‌جهاني پرداخته و در بخشي از اين گزارش به گروه F که تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه، بوسني و هرزگوين و ايران در آن حضور دارند، اشاره شده است. اين سايت معتقد است که در گروه F همه نگاه‌ها به ليونل مسي خواهد بود و توضيح داد: همه نگاه‌ها در گروه F به ليونل مسي معطوف است و او خود اين را مي‌داند.

وي در گفت‌و‌گو با بي‌بي سي فوتبال فوکس، گفت: من به آرامي خودم را آماده مي‌کنم تا مطمئنا در جام‌جهاني حضور داشته باشم و در وقت مناسبي به اوج آمادگي خواهم رسيد. اميدوارم سال فوق‌العاده‌اي باشد هم براي من، بارسلونا و تيم ملي آرژانتين.

مسي معتقد است که امسال سال ويژه‌اي براي نماينده آمريکاي جنوبي خواهد بود و افزود: سال فوق‌العاده‌ ويژه‌اي خواهد بود و فراتر از همه جام‌هاي جهاني است. جام‌جهاني در برزيل است و اين معناي زيادي براي ما دارد. هزاران هوادار از ما حمايت خواهند کرد و من مطمئنم که به موفقيتي بسيار بسيار ويژه دست پيدا مي‌کنيم.

مارتين دميکليس، مدافع آرژانتيني منچسترسيتي همچنان اميدوار است که براي حضور در ترکيب تيم ملي آرژانتين براي رقابت‌هاي جام‌جهاني از او دعوت شود و اميدوار است که بازي در ترکيب ثابت سيتي به اين امر کمک کند.

وي اظهار داشت: هنوز اميد دارم که در جام‌‌جهاني بازي کنم؛ هرچند مدت زيادي است که به تيم ملي دعوت نشده‌ام. تا زماني که عالي بازي کنم و سيتي در حال پيروزي باشد، اميد خواهم داشت.

دميکليس ادامه داد: زمان زيادي منتظر ماندم تا براي اولين بار به تيم ملي دعوت شوم. در بايرن‌مونيخ خيلي خوب بازي مي‌کردم اما دعوت نشدم اما يک روز دعوت شدم و بازي را شروع کردم تا جام‌جهاني 2006 فرا رسيد و من دعوت نشدم.

کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ناراحتي‌اش را از روند آماده‌سازي تيم ملي که تنها 270 دقيقه در رقابت‌هاي مقدماتي بازي‌هاي آسيايي به ميدان رفته، اعلام کرد.

وي اظهار داشت: در 32 ماه گذشته‌اي که به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اينجا بودم، هميشه تلاش کردم بهترين عملکرد را داشته باشم و تيم را کاملا آماده نگه دارم. بايد با دوستانم، سر الکس فرگوسن، مورينيو و کاپلو مشورت کنم تا بهترين تصميم را بگيرم زيرا من جادوگر نيستم که بدون حمايت مالي کاري کنم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها