کد خبر: ۲۰۴۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي دورتموند با خوشحالي از صعود به نيمه‌نهايي جام حذفي مي‌گويد تيمش توانايي قهرماني در جام حذفي آلمان را دارد.

بوروسيا دورتموند موفق شد با برتري برابر اينتراخت فرانکفورت به جمع چهار تيم برتر جام حذفي آلمان صعود کند تا اولين تيم راه يافته به اين مرحله لقب گيرد.

يورگن کلوپ سرمربي موفق بوروسيا دورتموند پس از راه‌يابي تيمش به جمع چهار تيم برتر جام حذفي آلمان گفت: در نيمه نخست بازي خوبي از خود نشان داديم و تا دقيقه 70 توانستيم بازي را به کنترل خود در بياوريم. ريتم بازي ما در نيمه نخست بسيار خوب بود و اجازه نداديم حريف به محوطه جريمه ما نزديک شود اما در دقايق پاياني بازي‌، حريف روي به بازي مستقيم آورد و توانست روي دروازه ما خطر ساز شود.

کلوپ ادامه داد:‌ خوشحالم که حريف نتوانست در دقايق پاياني به گل برسد. مدافعان ما در اين ديدار کاملا هوشيار عمل کردند و اجازه خودنمايي به بازيکنان حريف را ندادند. فرانکفورت تيم خوبي است که در اين فصل توانسته بازي‌هاي خوبي از خود نشان دهد.

سرمربي آلماني بوروسيا دورتموند که فصل گذشته با اين تيم به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يافت در ادامه گفت: در طول هفته گذشته تلاش زيادي روي ضربات شروع مجدد داشتيم و توانستيم روي اين موضوع تمرکز کنيم. اکنون 2 بازي پي در پي است که با اين حربه موفق مي‌شويم دروازه حريفان را باز کنيم و به پيروزي برسيم. اين موضوع براي موفقيت يک تيم بسيار مهم است. واقعا دوست داشتيم که هر طور شده به نيمه‌نهايي جام حذفي آلمان راه يابيم و من فکر مي‌کنم توانايي قهرماني در اين رقابت را داريم.

بوروسيا دورتموند اين هفته در بوندسليگا در خانه از تيم اينتراخت فرانکفورت پذيرايي خواهد کرد که اين ديدار در ورزشگاه سيگنال آره‌نا برگزار خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها