کد خبر: ۲۰۴۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

تأسیس پارکینگ یک استخر خصوصی مشکلاتی را برای دانشجویان دختر ساکن در مجتمع خوابگاهی شهید چمران دانشگاه تهران ایجاد کرده است.

خبرگزاری فارس: تجاوز به حريم خصوصي خوابگاه دختران تهراني ارمغان تأسيس يك پاركينگ

به گزارش 598، رضا رحیمی دبیر شورای صنفی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس، با اشاره به وجود استخری در مجاورت مجتمع خوابگاهی شهیدچمران دانشگاه تهران (واقع در انتهای خیابان کارگر شمالی)، از ایجاد مزاحمت‌هایی برای ساکنین در خوابگاه از سوی افرادی که به استخر می‌آیند، گلایه کرد.

وی پارکینگ این استخر را به مثابه پاتوقی برای ثروتمندان توصیف کرد و تجاوز به حریم خصوصی خوابگاه دختران را از سوی همین افراد مورد انتقاد شدید قرار داد.

رحیمی ضریب امنیتی پایین مجتمع خوابگاهی شهید چمران و ارتفاع کم نرده‌ها را از علل محصور نبودن محیط این خوابگاه عنوان کرد و گفت: در کنار این مشکلات وجود پارکینگ اختصاصی استخر خصوصی صدف که اشراف کاملی بر تمامی ساختمان‌های خوابگاهی خواهران دارد بر مشکلات این مجموعه افزوده است.

رحیمی به اعتراضات گسترده دانشجویان به شورای صنفی خوابگاه‌ها برای حل مشکلات موجود در این خوابگاه اشاره کرد و از پیگیری این معضل از سوی شورای صنفی و نوشتن نامه به محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: ایجاد یک پاتوق پسرانه آن‌هم برای سرمایه‌داران در کنار خوابگاه دخترانه کوی دانشگاه باعث اعتراض همه ساکنین در خوابگاه شده است.

وی با بیان اینکه شهردای تهران در پاسخ به نامه شورای صنفی اعلام کرده که این پارکینگ خصوصی بوده و دخالت در امور آن از توان شهرداری خارج است و مشکل باید از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود، از تمامی مسئولان انتظامی و دانشگاهی خواست تا با چاره اندیشی در این مورد قبل از هرگونه اتفاق ناگواری مشکلات این خوابگاه را رفع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها