کد خبر: ۲۰۴۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی آبی-اناریها از پیروزی تیمش برابر سویا و بازگشت به صدر جدول رده‌بندی بسیار خوشحال است. او خود را از دوستداران بازی مسی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگا موفق شد با نتیجه چهار بر یک سویا را از پیش رو برداد و با تفاضل گل کمتر نسبت به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

خراردو مارتینو سرمربی بارسلونا از پیروزی مقتدرانه تیمش برابر سویا بسیار خوشحال است. او معتقد است که داور یک ضربه پنالتی واضح را برای تیمش نگرفت.

او گفت:‌از پیروزی و بازگشت به صدر جدول رده‌بندی بسیار خوشحال هستم. تنها یک هفته طول کشید و بارسلونا بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی بازگشت و این بسیار خوشحال کننده است. نیمه نخست را پراشتباه ظاهر شدیم. در بیست دقیقه اول بسیار بد بودیم اما به سرعت به بازی برگشتیم و همان روند همیشگی خود را دنبال کردیم. در نهایت بارسلونا موفق شد با اختلاف زیاد سویا را شکست دهد. از این پیروزی و کسب سه امتیاز خوشحال هستم.

او افزود: بارسلونا در این دیدار با یک گل عقب افتاد. باید اعتراف کنم که سویا به راحتی می‌توانست در همان ابتدای بازی اختلاف را به دو گل هم برساند چرا که بازی را بسیار بد آغاز کردیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم و چنین اشتباهاتی را مرتکب نشویم.

تاتا درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: مسی در محوطه جریمه سویا متوقف شد و داور یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت درباره عملکرد سانچس هم باید بگویم که آن صحنه را به طور کامل ندیدم و نمی‌توانم درباره آفساید بودن و یا نبودن آن قضاوت کنم.

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا ستاره نخست تیمش در این دیدار بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. سرمربی آرژانتینی بارسلونا به ستایش از مسی پرداخت و نقش او را در این پیروزی بسیار پررنگ دانست. او گفت: من از شیفتگان بازی مسی هستم و در هر پستی که بازی کند از دیدن او لذت می برم چرا که او همواره سرنوشت ساز بازی می کند به طوریکه دفاع حریف را به راحتی پشت سر می گذارد و برای خود و هم تیمی هایش موقعیت ایجاد و فضا سازی می‌کند.

ژاوی کاپیتان آبی-اناریها هم گفت: از پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار خوشحال هستم. برابر تیم خوب و قوی به پیروزی رسیدیم. در بیست دقیقه اول ضعیف ظاهر شدیم و این تیم حریف بود که کاملا بر بازی مسلط بود. در نیمه دوم به خود آمدیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. بازی خوبی را در این نیمه به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. مسی عملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل هم به ثمر رساند. او بهترین بازیکن جهان است. مسی همواره برای بارسلونا سرنوشت ساز است. مردم همواره از او می‌خواهند که گل بزند. او بازی بزرگی را برابر سویا به نمایش گذاشت و تمام تلاش خود را کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها