کد خبر: ۲۰۳۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
روسای جمهور آمریکا و فرانسه در مقاله مشترکی در روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» تأکید کردند که فرانسه و آمریکا در حال بهره‌بردن از یک ائتلاف تازه هستند.

 

به گزارش 598، به نقل از  خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» و «فرانسوا اولاند» روسای جمهور آمریکا و فرانسه در مقاله مشترکی که در روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» به چاپ رسید، تأکید کردند که فرانسه و آمریکا از یک ائتلاف تازه بهره می‌برند.

ابتدای این مقاله اینگونه آغاز شده بود: امروز، دیپلمات‌های آمریکا و فرانسه برای گفت‌وگو با ایران که بر پایه توافقی است که پیشرفت ایران را متوقف می‌کند و عناصر کلیدی برنامه هسته‌ای ایران را به عقب بازمی‌گرداند، آماده می‌شود. مقامات آمریکا و فرانسه اطلاعات روزانه‌ای را برای مبارزه با تروریسم در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارند. کارشناسان توسعه ما به کشاورزان سراسر آفریقا و دیگر کشورها کمک می‌کنند تا عملکردشان را بهبود بخشند و از فقر بگریزند. در نشست‌هایی چون گروه ۸ و گروه ۲۰، آمریکا و فرانسه رشد، اشتغال و ثبات قوی، بادوام و متوازن را تقویت می‌کنند و ما به آندسته از چالش‌های بین‌المللی می پردازیم که هیچ‌ کشوری به تنهایی نمی‌تواند آنها را مهار کند.

ادامه دارد.....

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها