کد خبر: ۲۰۳۷۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
قلعه‌نويي:
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر چند تيم شانس قهرماني دارند و قهرماني استقلال دست خداست.
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي دو بر صفر استقلال مقابل سايپا در نشست خبري گفت: وفات حضرت معصومه را تسليت مي‌گويم، خدا را شکر مي‌کنم که بعد از چند بازي که خوب نبوديم بازي منطقي انجام داديم. سايپا يکي از تاکتيکي ترين تيم‌هاي ليگ است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در نيمه دوم با دوندگي بيشتر توانستيم به گل برسيم. با لايه‌هاي دفاعي که ايجاد کرديم توانستيم مقابله حملات آنها بايستيم و روي ضد حمله هم توانستيم گل دوم را بزنيم. از هواداران هم ممنون هستم که همين اندازه هم آمده اند به اندازه 100 هزار نفر ارزش دارند. ما با ريکاوري فني و روحي اميدوارم براي مسابقات آسيا آماده‌تر باشيم.

سرمربي استقلال در مورد گلزني آرش برهاني گفت: به برهاني تبريک مي‌گويم او هم گل زد و پاس گل داد و دوندگي خوبي داشت. کبه هم که در بازي کاسپين مصدوم شد و با روزهاي اوج فاصله دارد و اميدوارم تعطيلي ليگ به ما کمک کند تا هم بازسازي فني و ريکاوري روحي ورواني شويم.

قلعه نويي در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري فارس در مورد اظهارات سيروس محجوب مبني بر اينکه شام مشترک امير قلعه نويي و اسکوچيچ در آستانه بازي حساس ملوان و استقلال شبهه برنگيز شده، گفت: اعتقاد دارم مربي ملوان بايد جوابش را بدهد. ديشب با توني اوليويرا بوديم و دو شب پيش هم با کارلوس کي روش بوديم. آمدن اين آدم ها به فوتبال شبهه برانگيز است و همه دنيا در هتل بودند و ديدند. واقعا متاسفم در حکومت اعتقادي اين آدم ها اين حرف ها را مي‌زند، ميهمان نوازي رسم ايراني است. اگر قرار بود کاري کنيم در خفا مي‌کرديم. اين افراد شبهه برانگيز هستند که چطور آمده اند براي مسايل مادي شان و بعدا اگر خواستيد جواب مي‌دهم. قهرماني استقلال هم دست خداست. سه چهار تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند و متر نيست که بشود گفت 20 درصد يا 30 درصد ما قهرمانيم همه تيم ها شانس قهرماني دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها