کد خبر: ۲۰۳۷۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی رئال مادرید به ستایش از شاگردانش پس از در دیدار برابر ویارئال پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگا نمایش خوبی برابر ویارئال داشت و در غیاب رونالدو موفق شد با نتیجه‌ چهار بر دو ویارئال را از پیش‌رو بردارد تا موقتا به صدر جدول رده‌بندی راه یابد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویارئال راضی به نظر می‌رسد. او گفت: در دیدار امشب عملکرد خوبی داشتیم. خوشحالم که توانستیم با یک بازی خوب برابر مهمان خود به پیروزی دست یابیم. انگیزه زیادی برای حضور در این میدان داشتیم، چرا که می‌خواستیم جای خالی رونالدو را پر کنیم.

* گرت بیل

بیل بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او هم مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید نمایش خوبی در این دیدار داشت. اصلا بازی آسانی نداشتیم، چرا که پس از بازی سخت آتلتیکو مادرید در نیمه نهایی جام حذفی بازیکنان خسته بودند و سخت بود که آنها را آماده این دیدار کرد. همه بازیکنان رئال از جمله بیل خوب ظاهر شدند. بیل کمک زیادی به تیم کرد. حضور او در این دیدار برای ما مفید بود.

* شرایط کنونی رئال

خوشبختانه تیم ما با تمرکز بالایی در دیدارهای خود به میدان می‌رود. بازی متفاوتی برابر ویارئال داشتیم. نباید فراموش کنیم که تیم حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما این ما بودیم که بهتر ظاهر شدیم تا برابر حریف خود به پیروزی برسیم. رئال مادرید نشان داد که در شرایط خوبی به سر می‌برد. هنوز بازی‌های زیادی را پیش‌رو داریم. تمام بازی‌های ما سخت است. پیروزی در تمام بازی‌ها کار واقعا سختی است، اما ما می‌خواهیم آن را انجام دهیم. باید در دیدار برگشت جام حذفی به مصاف آتلتیکو مادرید برویم. دیدار سختی است و آماده کردن بازیکنان کار آسانی نیست.

* خسه

این بازیکن جوان در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و این چیزی است که ما از او انتظار داریم. او باید به نمایش خوب خود ادامه دهد. با توجه به سن و سالی که دارد می‌تواند در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. او واقعا در شرایط خوبی به سر می‌برد و بسیار آماده است.

* آسیب دیدگی‌ مارسلو و کوئنترائو

مارسلو از ناحیه پشت آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد. کوئنترائو هم در شرایط خوبی نبود و آربلوا را به جای او به میدان فرستادم. فکر نمی‌کنم آسیب دیدگی‌ آنها جدی باشد.

* آیا از تغییر پست خسه و بیل راضی هستید؟

الان می‌توانم این دو بازیکن را در هر پستی که می‌خواهم به میدان بفرستم. اگر شما یک مهاجم نوک خوب داشته باشید به راحتی می‌توانید مهره‌ها را تغییر دهید. خوشبختانه بنزما در شرایط خوبی به سر می‌برد و خط حمله ما را قوی نگه داشته است. او از بازیکنان بسیار خوب فوتبال جهان است. گاهی اوقات از او می‌خواهم که کارهای متفاوتی را در زمین انجام دهد. امروز تنها از او خواستم که در کارهای هجومی شرکت کند. او واقعا بازیکن توانایی است و به راحتی می‌تواند دفاع حریف را دور بزند.

* آیا ایسکو در دیدارهای آینده رئال به میدان خواهد رفت؟

ایسکو بازیکن بسیار خوبی است. او نشان داده است چقدر تواناست. امروز دو تا بازیکن آسیب دیده داشتیم و نتوانستیم او را به میدان بفرستیم، اما بدون شک در دیدارهای آینده به میدان خواهد رفت.

* لوکا مودریچ

خوشحالم که او در سانتیاگو برنابئو محبوب شده است. او شایسته این محبوبیت است، چرا که نوسان زیادی نداشته و تقریبا در تمام بازی‌ها خوب بوده است. البته باید این را هم باید بگویم که موفقیت یک کار گروهی است و به تنهایی به دست نمی‌آید.

رئال با پیروزی برابر ویارئال 57 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها