کد خبر: ۲۰۳۶۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
مهدي کياني مثل همه آذري‌ها از راهيابي تراکتور به فينال خيلي خوشحال است اما اعتقاد دارد نبايد از حالا تيم را قهرمان دانست و به نظرش مس خطرناک است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، مهدي کياني مثل همه آذري‌ها از راهيابي تراکتور به فينال خيلي خوشحال است اما اعتقاد دارد نبايد از حالا تيم را قهرمان دانست و به نظرش مس خطرناک است. البته کياني به خاطر ۳ اخطاره بودن در بازي با نفت تهران غايب است و براي بازي با مس خودش را آماده مي کند. مصاحبه اي با او داشتيم که مي خوانيد:

۹۰:تبريک مي گوئيم..با رفتن به فينال جام حذفي بعد از مدتها هواداران را خوشحال کرديد..

ممنون..ما چيزي براي از دست دادن نداشتيم و بايد هر طور شده هواداران را خوشحال مي کرديم و جلوي فولاد با جان و دل کار کرديم و توانستيم ببريم.

۹۰:فولاد حريف آساني بود؟

فولاد سر سخت بود اما در سرماي هواي تبريز اين تيم را ذوب کرديم!بازي خيلي سخت بود و ما موقعيت هاي بيشتري داشتيم اما آنها خوب دفاع کردند و سوشا هم خوب توپ گرفت. البته به خاطر ليزبودن زمين ضربات بي دقتي هم زديم. به هر حال به فينال رفتيم و خوشحالم که هواداران هم آشتي کردند.

۹۰:توني در اين برد چقدر تاثير گذار بود؟

تاثير که داشت. توني از لحاظ روحي و رواني خيلي به بچه ها روحيه داد و همه براي برد به زمين رفته بوديم. خودش هم يک لحظه روي نيمکت ننشست و از کنار زمين بچه ها را تشويق مي کرد و خلاصه با حرکات معروفش به تيم کمک کرد.

۹۰:هواداران هم از حرکات حسابي خوششان آمده بود!

از قبل هم گفته بودم هواداران عاشق حرکات خاص توني هستند و به همين خاطر در بازي خيلي او را تشويق کردند. آخر بازي بعد از برد هم بازيکنان و هم توني از هواداران تشکر کردند و واقعا جو خوبي بود.توني براي تراکتور خوش يمن بود و اميدوارم تا آخر ليگ شرايط همينطور بماند.

۹۰:توني بعد از بازي برد را حاصل زحمات بازيکنان و باغ آبادي مي دانست..واقعا او در ۳ روز قبل از بازي کاري نکرده بود؟

چرا کاري نکرد؟همين که به تيم روحيه داد خيلي خوب بود. ما با او حتي يک درصد هم به حذف شدن فکر نمي کرديم!

۹۰:پس همه چيز را بايد به پاي توني گذاشت!؟

توني از لحاظ روحي خيلي خوب کار کرد و در بازي هاي آينده هم از لحاظ فني خيلي بهتر مي شويم و مي توانيم تيکي تاکا بازي کنيم.

۹۰:اما اين مربي پرتغالي از نبود پول ناراضي است..

اميدوارم مسئولان تيم کمک کنند تا توني بتواند کارش را به خوبي انجام دهد چون اگر به هر دليلي نتيجه نگيريم دوباره هواداران قهر مي کنند و اين به نفع تراکتور نيست.

۹۰: بازي در کرمان را چطور مي بيني؟

ما دوست داشتيم بازي در تهران برگزار شود اما بايد در کرمان بازي کنيم.کيفيت بازي از لحاظ فني در کرمان پائين مي آيد چون آنها زمين جالبي هم ندارند. به هر حال شايد قسمت اين است که جام را در کرمان بگيريم .

۹۰: اگر قهرمان شويد باز هم ليگ را جدي مي گيريد؟

ما هنوز براي رسيدن به اين قهرماني کار داريم و نبايد همه چيز را تمام شده فرض کنيم. تصور اينکه قهرماني در دست ما است، ما را با چالش روبرو مي‌کند. بايد تا پايان کار با اراده پيش برويم. اول جام را مي گيريم و در ليگ هم براي کسب سهميه مي جنگيم.

۹۰:مس را دست کم گرفتيد؟

اتفاقا مس زهر دار است و نبايد خودمان را از قبل قهرمان بدانيم.ما بايد به اين بازي دو نگاه متفاوت داشته باشيم، اول اينکه مس با رسيدن به اين مرحله انگيزه زيادي پيدا کرده و با حذف استقلال، انگيزه آنها دوچندان شده است و مي‌تواند براي ما خطرناک باشد. در يک جمله بازي سختي پيش رو خواهيم داشت.

۹۰:مهاجم مس در يکي دو هفته اخير تقريبا به اندازه تمام طول فصل براي مس گل زده، لوسيانو ادينهو براي تراکتورسازي و مدافعانش خطرناک نيست؟

همه بازيکنان حريف خطرناک هستند و وقتي مقابل تراکتورسازي قرار مي‌گيرند انگيزه بيشتري هم پيدا مي‌کنند اما مطمئن هستم بازيکناني داريم که اجازه خودنمايي به مهاجمان مس را نخواهند داد.ادينهو را مهار مي کنيم. خيالتان راحت.

۹۰:اگر گل بزني باز هم شادي گلت را تکرار مي کني؟

چون فينال است شادي مي کنم البته اگر گل بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها