کد خبر: ۲۰۳۶۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
هرچه باشد ما یک مرحله بعد از پرسپولیس حذف شدیم و من نمی دانم چرا تیمی که خودش حذف شده ، برای پرافتخارترین تیم جام حذفی باید کری بخواند ؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل ، شاگردان امیر قلعه نویی بعد از حذفی دراماتیک از جام حذفی و شکست مقابل مس کرمان ، حال در رقابت های لیگ باید به مصاف سایپا بروند . حنیف عمران زاده ، مدافع استقلال در خصوص شرایط این تیم و مسالئل مختلف گفت و گویی انجام داده که می خوانید :


*وضعیت استقلال را چطور می بینی ؟


شکر خدا وضعیت تیم بد نیست . ما بعد از بازی های جام حذفی ریکاوری خوبی داشتیم و تعطیلی تمرین به دلیل بارش برف هم بهانه خوبی شد تا از نظر روحی روانی روی ادامه بازی ها تمرکز کنیم . در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و حالا هم آماده بازی با تیم سایپا هستیم .


*بازی با مس با حذف تلخ استقلال همراه شد ، چه نظری درباره این بازی داری ؟


من قبلا هم گفته بودم که تیم مس ، تیم خوبی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و به نظر من حقش نیست که در این جایگاه از جدول بازی ها باشد . به هر حال مس در روزی موفق به شکست ما شد که روز استقلال نبود . ما در دقایق حساسی از بازی گل خوردیم و همین هم کار ما را برای ادامه بازی سخت کرد . البته ما فرصت های خوبی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی به هر حال ما جام حذفی را به دست فراموشی سپردیم و تمام تمرکزمان روی ادامه بازی هاست .


*بازی با سایپا را چطور می بینی؟


خب تیم سایپا هم تیم خوب ، یکدست و جوانی است که از انگیزه بالایی در مقابل استقلال سود می برد . این بازی قطعا برای هر دو تیم ، بازی راحتی نخواهد بود ولی در هر صورت ، از این جا به بعد ، هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و و نباید هیچ امتیازی را از دست بدهیم.


*هواداران استقلال در این مدت ، حضور کمرنگی در حمایت از استقلال داشتند ، این مسئله را چطور می بینی ؟


ببینید ! ما در این مدت ، یعنی از ابتدای فصل با تمام مشکلات و کمبودهای مالی مبارزه کردیم و تیم را با این همه مشکل به صدر جدول رساندیم ، امیدوارم که هواداران هم در این شرایط حساس از تیم حمایت کنند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی پارسال دفاع کنیم .


*ادینهو در این دوبازی خط دفاعی استقلال را آزار داد .


بله خب بازی فوتبال است و اتفاقات پیش بینی نشده آن . در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد و ادینهو هم در 3 موقعیتی که داشت توانست 3 گل به ثمر برساند . شما ببینید ، ما در طول این فصل این همه کلین شیت داشتیم و انصافا نمی شود عملکرد خوب دفاعی استقلال را به خاطر این مسئله نادیده گرفت .


*مشکل را در چه می بینی ؟


خب وقتی یک تیم گل می خورد ، همه سازمان دفاعی تیم مقصر هستند و نمی شود این مسئله را متوجه یک نفر دانست . به هر حال ما باید تمرکزمان را روی ادامه کار معطوف کنیم و با فراموش کردن جام حذفی به فکر قهرمانی در لیگ باشیم .


*در این مدت پرسپولیسی ها برای حذف استقلال خیلی کری خواندند ، چه نظری داری ؟


خب ما نباید خیلی به این مسائل توجه کنیم و تمام تمرکزمان را روی امتیازگیری در بازی ها بگذاریم تا به هدف مان که همان قهرمانی در لیگ است برسیم . ولی در هر حال هرچه باشد ما یک مرحله بعد از پرسپولیس حذف شدیم و من نمی دانم چرا تیمی که خودش حذف شده ، برای پرافتخارترین تیم جام حذفی باید کری بخواند ؟


البته من برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائلم و برای شان آرزوی موفقیت دارم .


*فکر می کنی استقلال بتواند از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کند ؟


خب ما هنوز پنج بازی باقی مانده در لیگ داریم و حالا هم صدرنشین هستم و من فکر می کنم که از این جا به بعد ، همه چیز دست خودمان باشد ، چرا که باید بدون لغزش و از دست دادن کوچکترین امتیاز برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم تا منتظر سایر نتایج نمانیم .


*شنیدیم که ظاهرا یکی از اعضای خانواده ات هم در بیمارستان بستری شده ؟


بله متاسفانه چند روزی است که مادرم در بیمارستان بستری شده و همین مسئله هم ذهنم را درگیر خود کرده است . به هر حال امیدوارم هرچه زودتر سلامتی اش را بدست بیاورد تا بتوانم با دغدغه کمتری کارم را ادامه بدهم .


*وضعیت خودت را چطور می بینی ؟


خب خودم هم وضعیت خوبی دارم و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم . فکر می کنم بعد از بازی با سایپا با هماهنگ شدن اردوی ریکاوری ، بچه ها بتوانند یک ریکاوری خوب داشته باشند و با روحیه بهتری به ادامه بازی ها برسند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها