کد خبر: ۲۰۳۶۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
حدود 300 نفر طرفداران پرشور پرسپولیس منتظر پرسپولیسی ها بودند و همین موضوع باعث تاخیر زیادتر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شد

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نشست مطبوعاتی بازی دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی قرار بود ساعت 17 امروز در شیراز برگزار شود اما به دلیل تاخیر پرواز سرخپوشان دایی به این نشست نرسید. حمید عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود ساعت 16:20 کاروان پرسپولیس به سمت شیراز پرواز کند تا ساعت 18:15 نشست مطبوعاتی برگزار شود اما به دلیل تاخیر یک ساعت و 20 دقیقه‌ای قرمزپوشان، علی دایی در نشست مطبوعاتی بازی با فجر نمی‌تواند حضور پیدا کند و از همین رو از تمام خبرنگاران شیرازی به دلیل این اتفاق ناخواسته عذرخواهی می‌کنیم. این در شرایطی است که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود 16:20 عازم شیراز شود اما به دلیل تاخیر ساعت 18 قرار است به سمت شیراز پرواز کند.


به گزارش گل ؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با تاخیر زیاد بالاخره ساعت 7 شب وارد شیراز شد ، حدود 300 نفر طرفداران پرشور پرسپولیس منتظر پرسپولیسی ها بودند و همین موضوع باعث تاخیر زیادتر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شد . علی دایی که بخاطر روزهایی اخیر بسیار ناراحت بود با دیدن شلوغی و تاخییر هواپیما عصبانی تر نیز شد ، اما بازیکنان روحیه خوب خود را حفظ کرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها