کد خبر: ۲۰۳۶۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
پيشکسوت فوتبال انزلي گفت: ما خوشحاليم که ملوان نتايج خوبي مي‌گيرد اما با چند نتيجه‌گيري انتظار نداريم اين صحبت‌ها مطرح شود. شما اگر شخصيتي هم به دست آورده‌اي از ملوان و افتخارات آن بوده است.

بهمن صالح‌نيا در گفت‌وگو با فارس، درخصوص صحبت‌هاي اسکوچيچ سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي که گفته بود من به ملوان شخصيت بخشيده‌ام گفت: با توجه به نتايجي که ملوان در ليگ امسال گرفته بايد بگويم که اين نتايج خوشايند هواداران، پيشکسوتان و من به عنوان کسي که موسس و بنيانگذار اين تشکيلات بودم قرار دارد و از اين موضوع خوشحالم که ملوان نتايج خوبي مي‌گيرد اما در مصاحبه‌اي خواندم که سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفته است که من به ملوان شخصيت داده‌ام. اين براي من و ساير پيشکسوتان باعث تاسف است که او اين صحبت‌ها را مطرح کرده است.

وي ادامه داد: انتظار من از مديربرنامه‌هاي اين مربي و مترجم گيلاني او اين است که او را توجيه کنند چراکه افتخارات ملوان انقدر زياد است که قابل شمارش نباشد. 4 دهه قهرماني، فرهنگ‌سازي و رعايت مسائل اخلاقي از ملوان تيمي پرافتخار ساخته که بايد در کنار آن به پرورش بازيکنان ملي‌پوش هم اشاره کنم اما الان که با چند نتيجه ملوان سرمربي اين تيم بگويد با ورود من اين تيم شخصيت گرفته حرف ناصحيحي است.

پيشکسوت باشگاه ملوان افزود: شايد اسکوچيچ فراموش کرده که چطور به ملوان آمده و يا نتايجي که در ابتداي فصل مي‌گرفت را از ياد برده است که با صحبت‌هاي اعضاي هيات مديره و پيشنهاد پيشکسوتان و با ورود فرماندار تيم متحول شد. آقاي اسکوچيچ! به خودت بيا. ما خوشحاليم که ملوان نتايج خوبي مي‌گيرد اما با چند نتيجه‌گيري انتظار نداريم اين صحبت‌ها مطرح شود. شما اگر شخصيتي هم به دست آورده‌اي از ملوان و افتخارات آن بوده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها