کد خبر: ۲۰۳۶۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم پيکان مي‌گويد اگر بار ديگر عليپور اظهار نظري حاوي تهمت و افترا درباره من مطرح کند پيگير پرونده‌ شکايت خودم از او خواهم بود.

فرهاد کاظمي خاطر نشان کرد: من هيچ تعهد خاصي به هيچ جايي براي مربيگري در اين فصل نداده‌ام و پيش از آغاز فصل و طبق گفته‌هاي آقاي آيت اللهي فرمي را امضا کردم که مربيان ليگ برتر و دسته يک آن را امضا مي‌کنند و جز اين هيچ تعهد ديگري در کار نبوده است.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: من براي چه بايد به آقاي عليپور تعهد بدهم؟ ايشان مگر چه مسئوليتي در فوتبال دارد؟ در کجاي فوتبال ايستاده که بخواهد از من تعهد بگيرد؟

سرمربي تيم فوتبال پيکان به شکايت خود از عليپور اشاره کرد و گفت: ايشان اگر راست مي‌گويد پيگير شکايت من و باشگاه پيکان از خودش در مراجع قضايي باشد و به پاسخگويي درباره پرونده‌اي که برايش تشکيل شده فکر کند.

کاظمي تصريح کرد: من در خصوص مسائل مختلف از ايشان به دادگاه ويژه روحانيت، فدراسيون فوتبال و مراجع قضايي شکايت کرده‌ام و منتظر مشخص شدن نتيجه‌ آن هستم.

او با بيان اين که عليپور بهتر است به جاي اين اظهار نظرها به فکر پرونده‌ خود باشد، گفت: ايشان هر از گاهي با اتهامات بي اساس و بدون پايه سعي در به حاشيه بردن تيم ما نداشته باشند. عزت و ذلت هر کسي در دست خدا است نه بنده خدا.

کاظمي تصريح کرد: اعضاي محترم هيات رسيدگي به تخلفات فوتبال نيز شاهد غرض‌ورزي‌هاي شخصي و صحبت‌هاي مساله‌دار ايشان بودند و اينجانب اعلام مي‌کنم که اگر يک بار ديگر اظهار نظري از عليپور که حاوي تهمت و افترا باشد در رسانه‌ها مطرح شود، پيگير پرونده‌ شکايت خودم از ايشان در دادگاه ويژه روحانيت خواهم بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها