کد خبر: ۲۰۳۶۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش‌ نفت آبادان می‌گوید با وجود شهرزاد مظفر و بازیکنان با تجربه پرسپولیس دیدار با این تیم راحت نیست.

 

رز جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیمش با پرسپولیس تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان، گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. شهرزاد مظفر مربی قابلی بوده و سال‌ها در تیم ملی بوده است. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای هم دارد، اما فکر می‌کنم با روحیه‌ای که بازیکنان ما دارند بتوانیم با انگیزه برد وارد میدان شویم و به پیروزی برسیم.

وی افزود: دیدار با پرسپولیس برای ما راحت نیست و حکم 6 امتیاز را دارد. روز جمعه اتفاق خاصی نیفتد می‌توانیم پیروز میدان باشیم. با پرسپولیس هم امتیاز هستیم و این مسابقه اهمیت زیادی برایمان دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان اینکه این تیم بازیکن مصدومی ندارد و تنها چند بازیکن دچار سرماخوردگی شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به سرماخوردگی تمرینات را تعطیل کردیم و قرار شد از امروز تمرینات را شروع کنیم. متاسفانه سیستم گرمایشی رشت مشکل داشت و گاز سالن قطع بود به همین دلیل چند بازیکن سرما خوردند.

جدیدی‌زاده ادامه داد: مسئولان فوتسال رشت اعلام کردند آمادگی میزبانی ندارند، اما با توجه به بازی‌های سختی که پیش رو داشتیم نمی‌خواستیم این دیدار به تعویق بیفتد و اصرار داشتیم که مقابل گیلان به میدان برویم که خوشبختانه پیروز هم شدیم. پرواز ما هم 8-7 ساعت تاخیر داشت، اما بالاخره پرواز کردیم.

وی درباره استعفای مظفر از سرمربیگری تیم ملی، گفت: مظفر استاد من است و چند دوره برای مربیگری پیش او رفته‌ام. دلیل استعفایش را هم نمی‌دانم، اما یاری هم مربی مدبری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها