کد خبر: ۲۰۳۳۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
پس از گذشت ۵۳۱ روز از حادثه دلخراش زلزله
ایام‌الله دهه مبارکه فجر امسال و سلسله جشن‌های سی و پنجمین بهار آزادی، برای شهرداری ورزقان بهترین و مناسب‌ترین فرصت بود تا روح نشاط و شادی میان اهالی وشهروندان ورزقان را بازگرداند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از گذشت یک سال و نیم از وقوع زلزله تاسفبار و تلخ ورزقان، مردم و اهالی این شهر صبور و مقاوم به معنای واقعی کلمه رنگ شادی و لبخند به خود دیدند و خنده بر لبانشان نشست.

کامران رحمتی شهردار ورزقان هدف از اجرای این برنامه شادی را تقویت روحی و روانی مردم زلزله‌زده این شهر دانست و اضافه کرد: تعهد شهرداری در قبال مردم ورزقان تلاش، کوشش شبانه روزی برای تحقق اهداف توسعه، عمران و آبادانی این شهر است.

وی از احداث فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرهنگ در زمینی به متراژ 600 متر مربع در 3 طبقه با دارا بودن مهد قرآن، موزه، سینما، استخر سرپوشیده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصویب و با همکاری شهرداری تبریز و معدن مس سونگون در اوایل سال آینده عملیات آغاز آن اجرا می‌شود.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود سهم فضای سبز هر شهروند ورزقانی را 45 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سایر شهرها در شان ورزقان نیست بنابراین شهرداری با تملک زمینی به متراژ 6 هزار متر مربع در ورودی شهر برای احداث پارک و فضای سبز به زودی اقدام می‌کند.

وی توجه به پروژه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: با توجه به سابقه تاریخی ورزقان و طبیعت بی‌نظیر آن، ایجاد امکانات رفاهی گردشگری و راه‌اندازی هتل سنتی از دیگر برنامه‌ها برای توسعه است.

حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان نیز در آیین گشایش جشن بزرگ انقلاب دراین شهر گفت: انقلاب بزرگ ایران را امانت امام راحل عنوان کرد و بر لزوم صیانت از اصول، آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کرد.

وی افزود: وقوع پیروزی انقلاب در 35 سال قبل به رهبری امام و پایمردی و ایثار مردم شریف ایران بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکره آمریکا و استکبار جهانی وارد کرد و همین شکست تاریخی و ابدی زمینه را برای کینه‌توزی و تداوم دشمنی‌های غرب با نظام مقتدر اسلامی ایران فراهم آورد. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها