کد خبر: ۲۰۳۳۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده شکایت وکلایی ملت از رئیس‌جمهور بررسی میشود.

به گزارش 598 به نقل از فارس، براساس دستور هفتگی مجلس، گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی درباره چهار مورد شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور در هفته آینده در خانه ملت قرائت خواهد شد.
هم‌چنین گزارش گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تفریق بودجه سال 1388 نیز در دستور کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد کار نمایندگان قرار دارد.

دولت در برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی اسلامی ایران هفته آینده در مجلس بررسی می شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس نیز مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنستگش صنعت فولاد کشور هفته آینده در مجلس بررسی می شود.
نمایندگان مجلس در جسلات علنی خود به بررسی گزارش کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد عملکرد واگذاری سهام شرکتهای دولتی خواهند پرداخت، ضمن آنکه کمیسیون کشاورزی گزارش خود مبنی بر تصویب تحقیق و تفحص از علل، میزان و چگونگی واردات کالاها و محصولات در دولت دهم را قرائت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
به جهنم. شکایت کنید. ولی نمیدونم چرا کسی نیست که از کواکبیان، علی مطهری، علی لاریجانی که ... ثابت شده شکایت کنه. خیلی جالبه. کسانی که حتی حاضر نیستند خودشون بر خودشون نظارت داشته باشند و کسی جرات نداره ازشون شکایت کنه، حالا شاکی شده اند....

درود بر امام خامنه ای
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها