کد خبر: ۲۰۳۲۸۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
رئیس مجمع نمایندگان قزوین گفت: برخلاف صحبت‌های رئیس جمهور، نقدپذیر بودن دولت دروغی بیش نیست.
به گزارش پایگاه 598، روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بی‌سواد خطاب کردن منتقدان مذاکرات ژنو از طرف رئیس جمهور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: علی رغم اینکه رئیس جمهور خیلی تاکید دارند که دولت انتقادپذیر است و مردم می‌توانند نقد بکنند اما شاهد این هستیم که این حرف دولت دروغی بیش نیست.

وی ادامه داد: مردم از هر قشری چه بی سواد و باسواد بالاخره انسان هستند و خداوند هم می‌فرماید که «لقد کرمنا بنی آدم» یعنی انسان‌ها را با عزت و کرامت خلق کردم، مردم از هر قشری باشند مردمی روشن هستند و مسایل سیاسی را به خوبی می‌فهمند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به جرأت می‌گویم که مردم ما در دنیا هوشمند ترین چهره‌های سیاسی هستند و می‌توانند مسایل را تجزیه و تحلیل بکنند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: مطلبی که روحانی در میان روسای دانشگاه مطرح کرد مطلب خوبی نبود و به نوعی اهانت به مردم ایران محسوب می‌شود چراکه بسیاری از کسانی که انتقاد و تحلیل می‌کنند عناصر و شخصیت‌های علمی و اساتید دانشگاهی و شخصیت‌های حقوقی و نمایندگان مجلس و حتی چهره‌های نظامی و غیر نظامی هستند.

عباسپور اظهار داشت: مگر ما می‌توانیم بگوییم کسانی که دانشمند هسته‌ای هستند و ما را در دنیا جزو کشورهای هسته‌ای قرار دادند بی سواد هستند، به طور مثال اگر پدر شهید احمدی روشن بخواهد انتقاد بکند ما باید او را محکوم به بی‌سوادی بکنیم.

وی ادامه داد: این مهم، نشان دهنده این است که دولت خودخواه است و ما نباید به سمت دشمن غش کند چراکه به فرموده امام دشمن آرام به سمت ما می‌آید و اگر یک گام عقب نشینی کنیم آن‌ها به جلوتر می‌آیند، ما باید طوری عمل کنیم که نسل آینده این قرارداد را تشبیه به قرارداد ترکمنچای نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها