کد خبر: ۲۰۳۲۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آب پاکي را روي دست‌مان ريختند و تا پايان فصل هيچ خبري از پول نخواهد بود اما به خاطر هواداران به ميدان مي‌رويم.
حسين ماهيني در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: امروز با علي پروين مديرعامل باشگاه جلسه داشتيم اما هواداران بدانند که در اين 5 بازي فقط به خاطر آنها و حفظ آبروي خودمان وارد ميدان مي‌شويم. مسئولان آب پاکي را روي دست‌مان ريختند و ديگر تا پايان فصل هيچ خبري از پول نيست، فقط هواداران بدانند که به خاطر آنها که در سرما و گرما از ما حمايت کردند به ميدان مي‌رويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: شرايط بسيار بد است. امروز متوجه شديم که تنهاي تنها هستيم و به جز هواداران هيچکس در کنار ما نيست. شرايط خراب‌تر از اين حرف‌هاست که مي‌زنيم. واقعا اين را بايد بگويم که اگر مردم نبودند شايد تصميم ديگري مي‌گرفتيم. ما تنها هستيم و مردم و هواداران پشت سر ما باشند. ما هم با جان و دل تلاش خواهيم کرد تا به قهرماني برسيم و دل هواداران را شاد کنيم.

بازيکن پرسپوليس يادآور شد: اين سه روز تمرين نکرديم تا صدايمان به همه جا برسد، به آنهايي برسد که مي‌گفتند آنها ميلياردي پول مي‌گيرند، صدايمان به وزارت ورزش برسد. اما انگار صدايمان به هيچ جا نرسيد، هيچ خبري از حمايت نشد. اگر پول نيست تيم را به بخش خصوصي بدهند که عاشق پرسپوليس هستند. دل‌تان به حال مردم برسد. شرايط امسال بسيار دشوار بود. هيچکس کنار ما نبود خودمان بوديم و خودمان.

ماهيني يادآور شد: پنج بازي باقي مانده و به خاطر شرف و آبروي خودمان و همچنين هواداران به ميدان خواهيم رفت اما آنهايي که مي‌گفتند بازيکنان پول ميلياردي مي‌گيرند، بدانند که ما هيچ پولي نگرفتيم. اين حرف‌ها را مي‌زنم که درد دلي کرده باشم وگرنه هيچ منتي بر هواداران نيست.

وي با اشاره به اينکه در گذشته گفته بود 15 درصد از قراردادش را دريافت کرده، اظهار داشت: هم‌اکنون مشخص شد که 10 درصد از قراردادم را حساب کرده بودم و يک ماشين دادند که نه سند دارد و نه مشخص است که چيست. 95 درصد از بازيکنان هيچ پولي دريافت نکرده‌اند اما با اين وجود اميدوارم شرمنده هواداران نشويم. ما با همه چيز ساختيم و اميدوارم در پايان بتوانيم دل هواداران را شاد کنيم. به ما لقب ميلياردي دادند در حالي که ما بدون پول بازي مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها