کد خبر: ۲۰۳۲۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس نسبت به تصميم وزارت ورزش و جوانان براي کمک نکردن به باشگاه‌هاي پرسپوليس و انتقاد کرد.
علي دايي پس از تمرين امروز (جمعه‌) تيمش که پس از سه روز اعتصاب بازيکنان با حضور علي پروين انجام شد، گفت: از وزارت ورزش و جوانان بپرسيد که چرا اين تيم را به امان خدا رها کرده است؟ دست آقاي پروين درد نکند که امروز به تمرين ما آمد. اما صحبت‌هايي که ايشان کرده بودند اين بود که تنها هستند.

به گزارش ايسنا، سرمربي پرسپوليس افزود: تصميم هم که امروز گرفتيم و تمرين کرديم به عشق مردم بود. بازيکنان ما مي‌خواهند حداقل تا دو بازي باقي مانده تا تعطيلات ليگ تمام تلاش خود را بکنند. ما روزهاي بدي را سپري مي‌کنيم. تنهاييم و اين مساله به ما خيلي ضربه مي‌زند.

دايي همچنين گفت: اکنون حس مي‌کنم که اوايل فوتبالم است و مانند آن روزها فقط خودمانيم. از اين به بعد سعي مي‌کنيم که فقط به مردم فکر کنيم و به عشق آنها هر کاري که از دستمان بر مي‌آيد انجام دهيم.

سرمربي سرخپوشان در پاسخ به اين سوال که دليل بروز اين وضعيت و اظهار نظر وزارت ورزش مبني بر اين که پولي به استقلال و پرسپوليس نخواهد داد چيست؟ گفت: اگر احساس مسئوليت وجود داشته باشد چنين حرفي زده نمي‌شود. اگر اين تيم‌ها متعلق به دولت نباشند، اين حرف‌ها درست است و مشکلات ما ربطي به وزارتخانه ندارد، اما وقتي تيم مستقيما زير نظر دولت است پس دولت هم بايد پاسخگوي مردم باشد.

دايي ادامه داد: شايد ايشان از فوتبال آگاهي ندارند و چيزي از فوتبال، استقلال و پرسپوليس، هواداران و مردم نمي‌دانند، شايد البته شايد هم مشاوران ايشان اطلاعات غلطي به او مي‌دهند. چون اگر کسي در اين مقام باشد و اطلاعات درست هم داشته باشد چنين حرفي نمي‌زند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه خطاب به وزير ورزش و جوانان گفت: آقاي وزير! اگر پرسپوليس براي شما نيست، بگوييد چون ما رفقاي زيادي داريم که خيلي راحت مي‌توانند تيم را بخرند. اما تا روزي که دولت بالاي سر تيم است وظيفه داريد به آن کمک کنيد نه اين که منت بگذاريد.

وي افزود: وزير ورزش، رييس مجمع استقلال و پرسپوليس است. اين صحبت‌ها از کسي مثل ايشان که تحصيلات آکادميک دارند و مدتي رييس دانشکده تربيت بدني دانشگاه تهران بودند بعيد است و ايشان بايد اساسي فکر کنند.

دايي بار ديگر تاکيد کرد: همين جا مي گويم که اگر دولت آمادگي واگذاري پرسپوليس را دارد، خيلي‌ها هستند که همين الان مي‌توانند تيم را بخرند تا ما ديگر به دنبال وزير و وکيل نرويم.

در ميانه‌هاي تمرين امروز پرسپوليس يکي از خبرنگاران صدا و سيما قصد داشت با دايي مصاحبه کند،‌ اما سرمربي پرسپوليس با شنيدن سوال آن خبرنگار از مصاحبه منصرف شد که اين مساله درگيري کوچکي بين آن خبرنگار و چند تن از ليدرهاي پرسپوليس به وجود آورد.

دايي درباره اين اتفاق گفت: هر کسي که دوربين در دست مي‌گيرد نبايد به خودش اجازه دهد که هر سوالي را طرح کند. ببينيد که ايشان چه سوالي پرسيده است. گفتم که دست آقاي پروين درد نکند که به تمرين آمد، اما او امروز آب پاکي را روي دستمان ريخت و با تاييد حرف من گفت که قول‌هايي به او داده شد، ولي اجرايي نشد. اگر بازيکنان مي‌خواستند تمرين نکنند اين کار را نمي‌کردند و آمدن پروين در تصميم آنها تاثيري نداشت.

وي ادامه داد: نبايد از موقعيت‌هايمان سوء استفاده کنيم. من هم با پاسخ ندادن به آن فرد به او بي‌احترامي نکردم. اما سوالي که او با خنده مطرح کرد خيلي بي‌جا بود، چون ما سه ماه است که تنها کار مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها