کد خبر: ۲۰۲۷۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که در این مدت تنها درباره مشکلات مالی وعده شنیده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری در خصوص اینکه گفته می‌شود اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس به درخواست او و چند بازیکن دیگر بوده، گفت: «نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. با وجود برف سنگین چطور تمرین می‌کردیم؟ ضمن اینکه پرسپولیس بزرگتر دارد.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه مشکلات مالی همچنان ادامه دارد. قرار بود بعد از بازی با سپاهان این مشکلات حل شود اما این اتفاق رخ نداد. خدا پدر و مادر علی دایی را بیامرزد که قبل از دربی برای بچه‌ها پول گرفت. دایی در کنار اینکه سرمربی ما است حکم دوست ما را دارد.»

 

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: «فقط وعده شنیدیم و هیچ‌کس در کنار تیم نیست اما این باعث نمی‌شود که برای پرسپولیس کم بگذاریم. درست است که مشکلات مالی داریم اما با تمام وجود برای پرسپولیس و هوادارانش بازی می‌کنیم.»

 

خلعتبری در مورد اینکه آیا پس از سفر به اصفهان مشکل سند خوردن اتومبیلش حل شده، اظهار داشت: «تا پول نباشد مشکلی حل نمی‌شود. شخصی که از آن اتومبیلم را خریدم برای سند زدن 150 میلیون تومان پول می‌خواهد.»

 

وی درباره بازی روز یکشنبه پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز، تاکید کرد: «مسلماً برای 3 امتیاز به شیراز می‌رویم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم راهی جز شکست فجر نداریم. حتماً با همدلی و شرایط خوب می‌توانیم از سد فجر بگذریم.»

 

خلعتبری گفت: «با این همه مهره که داریم باید قهرمان شویم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در دیدار‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان نشویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها