کد خبر: ۲۰۲۶۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال، گفت: بعد از گل تساوي چند موقعيت داشتيم که روي سهل‌انگاري از دست داديم.
آندرانيک تيموريان پس از شکست استقلال مقابل مس کرمان و عدم راهيابي به فينال جام حذفي گفت: فکر نمي‌کردم در اين ديدار شکست بخوريم. بازي متعادل و خوبي انجام داديم اما سازمان‌دهي مس بيشتر بود و روي يک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندند تا راهي فينال شوند.

به گزارش فارس،وي در مورد شرايط آب و هوايي عنوان کرد: برف شديدي بود و از اين شرايط غافلگير شديم. به هر حال اين وضعيت جوي و بارندگي کشورمان است.

هافبک استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بعد از اينکه گل تساوي را وارد دروازه حريف کرديم در نيمه اول چند موقعيت گل داشتيم که روي سهل‌انگاري خودمان آنها را از دست داديم. نتوانستيم گل‌زني کنيم و آن وقت دروازه‌مان باز شد.

تيموريان در مورد اينکه آيا قبل از بازي فکر نمي‌کردند بتوانند گل‌هاي زيادي به مس کرمان بزنم اظهار داشت: فوتبال بسيار نزديک شده است و ديگر در مسابقاتي زدن سه يا چهار گل غيرقابل دسترس است. به هر حال شرايط فوتبال همين است و مس کرمان توانست با استفاده از کمترين موقعيت گل به پيروزي برسد.

هافبک استقلال در ادامه يادآور شد: در جام حذفي تيم پائين و بالاي جدول وجود ندارد هرکس در اين جام خوش‌شانس‌تر و با نظم‌تر باشد مي‌تواند موفق شود. به هر حال اين هم از زيبايي‌هاي فوتبال است ما روي نقاط قوت و ضعف حريف کار کرديم اما بعضي اوقات چنين نتايجي رقم مي‌خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها