کد خبر: ۲۰۲۶۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: پاداش‌هاي بازي با سپاهان آماده است و امروز آن را تقديم آقاي دايي مي‌کنم.
علي پروين در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص اعتصاب امروز بازيکنان اظهار داشت: به نظر من اين بچه‌ها تا حدودي حق دارند، وقتي مصاحبه‌هاي آنها را مي‌خواندم که چک‌هايشان را خرج کرده‌اند و يا اتومبيل‌شان به يک باره در خيابان توقيف شده، خودم را جاي آنها گذاشتم و فقط حرص خوردم.

وي افزود: آقايان، ما پشت سر هيچ کسي حرفي نمي‌زنيم. تو را به خدا نگوييد الان مي‌خواهم سردار را بزنم و يا مي‌خواهم خودم را شيرين کنم. بچه‌ها از باشگاه طلبکارند و به آنها حق مي‌دهم البته امروز پاداش‌هاي بازي با سپاهان را با هر دردسري که شد آماده کردم و در اختيار دايي مي‌گذارم.

وي خاطر نشان کرد: بچه‌هاي خوب پرسپوليس هم بدانند من هم آبرو و شرفم را گرو گذاشته‌ام و به اين باشگاه آمده‌ام، به همه رو انداخته‌ام هيچ منتي نيز ندارم اما از روز اولي که آمدم هر کسي در مي‌زند مي‌گويد آقاي پروين طلب من را بده، من چه کار کنم؟

سرپرست باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: من به بازيکنان حق مي‌دهم، آخر فصل است، 5 بازي ديگر تمام شود آن وقت بيچاره‌ها بايد به دنبال پولشان بدوند. آنها مي‌ترسند، اما من هم ببينيد چند روز است آمده‌ام. بگذاريد امضاي هيأت مديره خشک شود. خيال کرديد پايم را روي پايم گذاشته‌ام و در باشگاه نشسته‌ام؟ هيچ منتي نيست قبول کردم و تا آخرش هم هستم اما آنها هم من را درک کنند و اميدوارم در اين 5 بازي با قدرت به ميدان بروند.

وي افزود: بايد اين را هم اعلام کنم که از وزير ورزش درخواست وقت ملاقات کردم تا با او در مورد مسائل ريز و درشت حرف بزنم. اين طور نمي‌شود کار کرد. مي‌خواهم به وزير بگويم خدا پدرت را بيامرزد 4- 5 ميليارد به ما قرض بده مشکلات را رو به جلو ببريم و بعد به خودمان بياييم. من خودم هم بسيار از اين وضعيت و باشگاه ناراحتم و به همين دليل حتي به تمرين نرفتم. گفتم اگر مي‌خواهم به تمرين بروم دست پر بروم تا بتوانم در چشمان دايي و بازيکنان نگاه کنم. اميدوارم که با توجه به رايزني‌هايي که امروز داشته‌ايم هر چه سريعتر با وزير ديدار کنم و مشکلات حل شود. خيلي روز بدي را پشت سر گذاشته‌ام.

پروين در پايان در پاسخ به سؤالي که آيا اين کار بازيکنان مورد تأييد شما است يا خير، گفت: بالاخره اتفاقي بوده که افتاده ما هم بايد درد اين بچه‌ها را بدانيم اما ان‌شاء‌الله بايد دست به دست هم بدهيم، خيرين بيايند و به من و پرسپوليس کمک کنند. من هم از روز اول اينجا نشسته‌ام، مدام اين در و آن در زدم. اميدورام مشکلات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها