کد خبر: ۲۰۲۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
وی نوشته است: ناوگان کويت در سال 1782 ناوگان ايران را شکست داد و تمام کارکنان آن را به اسارت برد، سپس به بحرين رفت و آنجا را اشغال کرد و آن زماني بود که بحرين تحت سلطه ايران بود! و جزاير فاو، ام الرصاص و بصره را به تصرف خود درآورد و پرچم کويت را بر فراز آن برافراشت و بارها و بارها ارتش ايران را شکست داد!

موج بيداري اسلامي در بسياري از کشورهاي خاورميانه و خليج فارس، برخي را در حاشيه خليج فارس دچار توهمات عجيب و غريبي کرده و به دليل عمق اين تحولات به هزيان گويي و اهانت روي آورده اند.

به گزارش 598 به نقل از تابناک، در اين ميان برخی از سیاستمداران کویت هم در ماه هاي اخير دچار توهم عجيبي شده اند و به نظر مي رسد اين سرگيجه همچنان ادامه دارد.

بنابر این گزارش، از اقدامات اين کشور در ساخت بندر «المبارک» و اقدام عليه منافع عراق گرفته که با واکنش صريح مردم و مسئولين عراقي مواجه شد و برخي از نمايندگان عراقي، کويت را به ساندويچي براي عراق توصيف کردند تا اظهارات برخي از به اصطلاح تحليلگران سياسي و استراتژيک در خصوص قدرت فوق العاده کويت در اشغال ايران، اين ديدگاه را تقويت مي کند که اتفاقات عجيبي در اين کشور در حال وقوع است!

بر این اساس، توهمات برخي از سیاستمدارهای کويتي به حدي رسيده است که ناصر الدويله عضو سابق مجلس و رئيس مرکز بررسي هاي استراتژيک کويت اخيرا تاريخ جديدي را براي این کشور کشف و مدعي شد که کويت سه بار نصف ايران را اشغال کرده و بحرين و فاو را به تصرف خود در آورده است!

 وی نوشته است: ناوگان کويت در سال 1782 ناوگان ايران را شکست داد و تمام کارکنان ناوگان ايراني را به اسارت خود درآورد و سپس به بحرين رفت و آنجا را اشغال کرد و آن زماني بود که بحرين تحت سلطه ايران بود! و جزاير فاو، ام الرصاص و بصره را به تصرف خود درآورد و پرچم کويت را بر فراز آن برافراشت و بارها و بارها ارتش ايران را شکست داد!
 
از سویی، «فواد هاشم» و «جار الله»، در ماه هاي اخير مقالات بسيار موهني عليه ج.ا.ا نوشته اند اما مقاله اخير هاشم در اهانت به غيرت و عفت مردم ايران قابل توجيه نيست و مسئولان کويتي بايد پاسخگوي اين اهانت و توهين اين فرد هتاک باشند و زنجير او را بگيرند.

 هاشم طي مقاله گستاخانه اي در روزنامه الوطن كويت كه متعلق به اعضاي خاندان حاكم اين كشور مي باشد، به ملت ايران اهانت بزرگي روا داشته که قطعا پاسخ آن را خواهد گرفت.

اين نويسنده مزدور کويتي همچنین در مقاله اي که اخيرا در روزنامه الوطن کويتي منتشر شد، غيرت ملت ايران را که هشت سال در مقابل متجاوز ايستاد و جوانان خود را فدا کرد، فراموش کرده و مي گويد: اگر کويت چاره اي داشت که همسايه اي غير ايران داشته باشد حاضر بود با جزاير کومور و سوييس همسايه مي شد!

اما هاشم و امثال او بدانند که تاريخ ايران تاريخي سراسر رشادت، غيرت و عزت است و ايران کشوري است که در مقابل ابرقدرت هايي که شما از آوردن اسم آنها هراس داريد بيش از سه دهه مقاومت کرد، ايران کشوري است که هشت سال با کشوري جنگيد که کويت را در چند ساعت اشغال کرد.
 
به هر حال اگرچه اين گونه جسارت ها به کشور بزرگ ايران بعيد نيست اما ما براي مقامات کويتي متاسفيم که جايگاه ايران و ضعف خود را فراموش کرده اند، متعجبيم که چرا جلو اين فرد هتاک را نمي گيرند؟ کسی که از اقدام تروريستي در زاهدان و به خاك و خون كشيده شدن جمع زيادي از مردم كشورمان ابراز خرسندي مي کند و خبر از وقوع حملات تروريستي شديدتر و بدتر مي دهد!

اين نويسنده چندي پيش در اوج کشتار فلسطينيان به دست نظاميان صهيونيست پيشنهاد کرده بود که اعراب و اسراييل به علت دفع خطر ايران با هم متحد شوند و اقدامي مشترک برضد ايران صورت دهند!

گفتنی است با بررسي دقيق و پيگيري مطالب منتشر شده در مطبوعات کويت به ويژه دو روزنامه الوطن و السياسه اين موضوع به شدت قوت مي گيرد که يک جريان هدفمند به صورت برنامه ريزي شده مطالب ضد ايران را تهيه مي کند که اين مطلب ضرورت برخورد جدي تر مسئولين و همچنين پيگيري بيشتر و شدت عمل را مي رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اصلاً در سال1782 كويت وجود نداشت بعدا تعدادي ايراني به اطراف يكي از استانهاي ايران رفتند و براي سرگرمي آنجا را آباد كردند و بعد تعداد آواره را از روي دلسوزي پناه دادند و چون اسمي نداشت نام آنرا بي هويت بعدا بي آن را برداشتند و هويت نام نهادند و بعد بجاي ه ، ك گذاشتند چون آنها ه را هم نميتوانستند تلفظ كنند ، و كويت نام گرفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها