کد خبر: ۲۰۲۵۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
بازیکنان پرسپولیس پس از رفتن رویانیان، این روزها حسابی از اوضاع مالی‌ باشگاه شاکی هستند و هر روز در این مورد مصاحبه می کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در میان صحبت بازیکنان، حرف‌های جالبی هم به گوش می رسد. پیام صادقیان ماه گذشته مصاحبه ای انجام داده بود که در آن اعلام کرده بود ماهیانه 20 میلیون خرج خرید لباس می کند.  بنگر هم دیشب در گفتگو با دوربین نود اعلام کرد آنقدر بی پول شده که 50 میلیون تومان وام گرفته تا بتواند تا عید مخارج خانواده‌اش را تامین کند. 44 روز تا تعطیلات عید نوروز باقی است و اگر بنگر روزی یک میلیون تومان هم خرج کند باز هم 6میلیون پول اضافه می آورد.

 

شاید برای بنگر جالب باشد که اکثر مردم کشورمان 500 هزار الی یک میلیون تومان حقوق می گیرند که اگر میانگین بگیریم، درآمد سالیانه فردی که 750 هزار تومان حقوق می گیرد، می‌شود 9میلیون تومان. در واقع وامی که بنگر برای 44 روز گذران زندگی گرفنه برابر است با هزینه حدود 5سال و نیم یک کارمند شریف کشور. شاید بهتر است صداوسیما هم کمی به این موضوعات فکر کند و چنین صحبت هایی را در پربیننده ترین برنامه اش پخش نکند. زیرا مردم کشورمان همین طوری هم با فوتبال قهر هستند و با شنیدن این حرف‌ها بیشتر از فوتبال زده می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها