کد خبر: ۲۰۲۵۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال از الزامي شدن صدور مجوز فعاليت براي مربيان خارجي در ليگ ايران از سال آينده خبر داد.

سيدهادي آيت‌اللهي از الزامي شدن صدور مجوز فعاليت براي مربيان خارجي شاغل در ايران توسط کميته فني فدراسيون فوتبال از فصل آينده خبر داد و اظهار کرد: اين مسئله جزو برنامه‌هاي جدي کميته فني فدراسيون فوتبال قرار گرفته است و ما مشغول بررسي و تنظيم آيين‌نامه‌اي براي فعاليت مربيان خارجي در ليگ ايران هستيم و محدوديت‌هايي اعمال خواهد شد تا تنها مربياني که شناسنامه و رزومه کاري مشخصي داشته باشند و از ساير جهات مورد تاييد کميته فني قرار بگيرند، بتوانند در تيم‌هاي ما فعاليت کنند.

به گزارش ايسنا، وي گفت: هدف ما اين است مربياني در فوتبال ايران شاغل باشند که براي تيم‌هاي ما مفيد باشند، نه اينکه يک سري مدير برنامه بخواهند هر مربي که دل‌شان خواست به تيم‌هاي مختلف قالب کنند. مجوز کار اين مربيان بايد از سوي کميته فني فدراسيون صادر شود.

وي با تاکيد بر به‌روز شدن سطح دانش مربيان و ارزيابي مداوم آن‌ها توسط کميته آموزش فدراسيون گفت: بحث تاييد مربيان از سوي کميته فني صرفا براي مربيان خارجي است. در عين حال چون رييس کميته آموزش فدراسيون هم عضوي از کميته فني است، ما خواسته‌ايم تا کميته آموزش موضوع به‌روز شدن مدارک مربي‌گري تمامي مربيان به صورت مداوم را در برنامه داشته باشد.

نايب‌رييس اول فدراسيون از معرفي کردن تعدادي از قضات از سوي سرپرست کميته اخلاق فدراسيون براي عضويت در اين کميته خبر داد و به ايسنا گفت: ايشان چندين نفر از قضات خوش‌نام را به ما معرفي کردند اما حضور اين قضات در کميته اخلاق فدراسيون، منوط به تصويب هيات رييسه فدراسيون است. ما قرار گذاشتيم تا پس از آماده شدن آيين‌نامه جديد کميته اخلاق که توسط ايشان و همکاران‌شان در حال انجام است، بتوانيم هم آيين‌نامه و هم اعضاي جديد را در هيات رييسه مطرح کنيم تا پس از تصويب آيين‌نامه اعضاي جديد هم بتوانند با احکام رسمي کارشان را شروع کنند. البته به لحاظ غير رسمي، ايشان قضات را به ما معرفي کرده‌اند و حتي آن‌ها جلسه‌اي را با کفاشيان رييس فدراسيون و بنده برگزار کردند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها