کد خبر: ۲۰۲۴۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه مردم حوزه‌ انتخابیه‌اش در تماس با او از وضعیت توزیع سبد کالا ابراز نارضایتی کرده‌اند، گفت: توزیع غلط سبد کالا موجب چند دستگی میان مردم شد.
حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حجم تماسها و انتقادات به نحوه توزیع سبد کالا از حوزه انتخابیه خود، گفت: تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی از حوزه انتخابیه از این موضوع حکایت دارد که دولت در انتخاب جامعه هدف دچار اشتباه شده و افرادی که از رفاه بیشتری در جامعه برخوردار هستند موفق به دریافت سبد کالا شده‌اند در حالی که افراد ضعیف‌تر از دریافت آن محروم مانده‌اند.

وی افزود: مردم در پیامک‌های خود این مسائل را مطرح می‌کنند که چرا کسانی که از بیمه برخوردار هستند و وضعیت معیشتی بهتری دارند باید سبد کالا دریافت کنند و کسانی که نه بیمه دارند و نه درآمد کافی از دریافت آن محروم بمانند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: مردم در پیامک‌های خود عنوان می‌کنند که چرا باید مالیات را ما بدهیم و سایرین سبد کالا دریافت کنند و فردی عنوان کرد که چرا با توزیع این سبد کالا آبروی مردم باید به خطر بیفتد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه دولت باید در قبال توزیع نادرست سبد کالا پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: توزیع سبد کالا میان مردم به این شیوه موجب ایجاد اختلاف و چنددستگی میان مردم می‌شود و دولت باید در نحوه توزیع سبد کالا در جامعه تجدیدنظر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها