کد خبر: ۲۰۲۳۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: احساس مي‌کنم زمان بازي با مس کرمان را کي‌روش مشخص کرده چرا که او مي‌گفت ليگ قهرمانان و جام حذفي مهم نيست.
کريم بوستاني در حاشيه تمرين استقلال گفت: کارلوس کي‌روش روز بازي استقلال و مس کرمان با صحبت‌هايي که انجام داد تمرکز سرمربي ما را به هم ريخت و تيم را به حاشيه برد.

به گزارش فارس، وي افزود: خدمت او بايد بگويم آن زمان که از آسيا يک تيم به جام جهاني مي‌رفت در جام جهاني 1978 آرژانتين تنها تيمي بوديم که از ايران راهي اين مسابقات شديم. اکنون که 5تيم به اين مسابقات صعود مي‌کنند هنر نمي‌کنيم.

مربي استقلال خاطر نشان کرد: همچنين ما يکي از بزرگترين تيم‌هاي آسيا هستيم و اگر به جام جهاني نرويم جاي سؤال دارد.

بوستاني در انتقاد به زمان ديدار استقلال و مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي گفت: ببينيد در چه زماني برايمان بازي گذاشتند. در اين سرما نمي‌توان تمرين کرد چه برسد به انجام مسابقه آن وقت انتظار حضور هوادار را داريد. احساس مي‌کنيم کي‌روش اين ساعت را براي برگزار کردن بازي مشخص کرده است چرا که او مي‌گفت ليگ قهرمانان و جام حذفي مهم نيستند.

وي عنوان کرد: تمام تيم‌ها زحمت مي‌کشند به آسيا بروند آن وقت ما مي‌گويم ليگ قهرمانان مهم نيست. اين مسائل نشان‌دهنده همه چيز هست و ما حرف نزنيم بهتر است.

بوستاني در پايان گفت: مربي واليبال اينقدر افتخارآفريني کرد اما او تا اين اندازه مصاحبه انجام نداد و ليگ را به هم نريخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها