کد خبر: ۲۰۲۳۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
بازيکنان تيم استقلال نسبت به زمان برگزاري ديدار استقلال و مس اعتراض داشتند.
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار مقابل تيم مس کرمان در جام حذفي از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري شد.

به گزارش فارس،خسرو حيدري و احمد جمشيديان دو بازيکني بودند که در تمرين امروز استقلال حضور نداشتند.

*امير قلعه‌نويي در آغاز تمرين امروز استقلال حضور نداشت و با اندکي تاخير به کمپ زنده‌ياد حجازي رسيد. وي بلافاصله وارد زمين چمن شد و کنار ديگر استقلالي‌ها پا به توپ تمرين کرد.

*دکتر نوروزي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشت و قبل از شروع تمرين با آرش برهاني، امير حسين صادقي و آندرانيک تيموريان به گفت‌وگو پرداخت.

*با توجه به اينکه امروز تولد سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال بود بازيکنان تک‌تک به اين بازيکن تبريک مي‌گفتند. هنگامي که مجيد صالح بازيکنان را دور هم جمع کرد تا سوت آغاز تمرين را بزند از همه آنها خواست تا براي رحمتي دست بزنند.

*هنوز تمرين آبي‌پوشان شروع نشده بود که سه بازيکن استقلال حرکت عجيبي انجام دادند. رحمتي دست‌هاي عمران‌زاده را گرفت و سياوش اکبرپور با شوخي سيلي محکمي به صورت مدافع استقلال حنيف عمران‌زاده زد که البته اين موضوع با خنده همه بازيکنان توام شد. ظاهرا اين سه بازيکن با هم قرار گذاشته بودند و امروز اين کار را در تمرين انجام دادند.

*حنيف عمران‌زاده به همراه يکي از دوستان خود با پورشه به محل تمرين آمد. سياوش اکبرپور نيز چند روزي است با خودرويي پورشه به محل تمرين مي‌آيد.

*مجيد غلام‌نژاد با وجود محروميت از ديدار فردا در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بود.

*حميد بابازاده مربي گلرهاي استقلال با 30 دقيقه تاخير به محل تمرين رسيد. مربي آبي‌پوشان به دليل پنچر شدن خودرواش در اتوبان گير کرده بود و به همين دليل نمي‌توانست در ساعت مقرر به تمرين برسد.

*بازيکنان تيم استقلال که نمي‌دانستند ساعت برگزاري بازي فرداي اين تيم چه زماني است اين موضوع را از خبرنگاران پرس و جو مي‌کردند وقتي آنها متوجه شدند بازي قرار است ساعت 17 برگزار شود ناراحت بوده و مي‌گفتند در اين سرما چه لزومي دارد بازي ساعت 5 بعدازظهر برگزار شود؟

*منصور پورحيدري و شاهرخ بياني در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند اما ميرشاد ماجدي به دليل برگزاري جلسه قبل از بازي غايب بود.

*دويدن دور زمين و گرم کردن بدن‌ها، آقاوسط در گروه‌هاي چند نفره و سانتر از جناحين و شوت به سمت دروازه برنامه‌هاي تمريني امروز آبي‌پوشان بود. بخش پاياني تمرين به ضربات پنالتي اختصاص داشته که قلعه‌نويي از بازيکنان خواست به دروازه‌بان‌ها پنالتي بزنند. در اين بخش تمامي بازيکنان به جز غلام‌نژاد که محروم است تمرين پنالتي انجام دادند.

*بازيکنان تيم استقلال بعد از پايان تمرين راهي اردوي پيش از بازي به هتل اوين مي‌روند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و مس کرمان از مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها