کد خبر: ۲۰۲۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که کارمندان رویانیان جواب پروین را در خصوص قراردادهای مالی نمی‌دهند!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، بعد از به روی کار آمدن پروین و بی‌جواب ماندن پیگیری‌های او برای کسب اطلاعات در مورد اوضاع مالی بازیکنان، او تصمیم گرفت شیرینی را در سمت خود ابقا کند تا لااقل یک نفر از مانده طلب بازیکنان و مقدار پرداختی به آنها اطلاع داشته باشد.

 

گفته می‌شود پروین چند روز پیش در مراجعه به مسئول مالی باشگاه خواستار پرونده مالی بازیکنان شده که این مسئول از قرارداد بازیکنان ابراز بی‌اطلاعی کرده.

 

پروین هم با پیگیری‌هایی که انجام داده متوجه شده تنها کسی که از جزییات قرارداد بازیکنان خبر دارد، سعید شیرینی است و طی تماسی با او اطلاعات مالی بازیکنان را از او خواسته.

 

سرپرست فعلی باشگاه اما توپ را به زمین معاون مالی انداخته و وقتی پروین در تماس تلفنی با این مسئول اطلاعات مربوط به قرارداد بازیکنان را از او خواسته، عاشوری - معاون مالی باشگاه - ضمن ابراز بی‌اطلاعی از قراردادها به پروین اعلام کرده همه پرونده‌ها دست شیرینی است و او تا به حال پرونده مالی بازیکنان را ندیده است!

 

پروین که این بار کمی عصبی شده بود با شیرینی تماس گرفته که سرپرست پرسپولیس از باشگاه خارج می‌شود و تلفن همراه خود را هم خاموش می‌کند تا جوابگوی علی پروین نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها